Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Får du gnagsår på rompeballene av all dolingen?

Når jeg hadde de verste raptussene her inne, var det to røde merker på rompeballene og det skal jeg fanken ikke ha.

Bare lurte jeg altså, siden jobben din går dritt om dagen.

Gjett hva jeg har gjort i helgen da???? Fisket, men det var deilig fordi det var hjemme. Fikk trua med guttungen også, så nå har han fått litt farge ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66240-conan/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, er da ikke her så mye nå, er jeg vel? Antall innlegg fra min side har da hatt både en hyppigere frekvens og større omfang tidligere, trur eg. :-)

Men, rompeballene masseres jo i timesvis av kontorstolen, enten jeg doler eller gjør jobben min, så jeg har ikke erfart noe av den rødheten du snakker om. Når sant skal sies, så tror jeg ikke dine røde rompeballer hadde noe med DOL å gjøre, heller.... ;-)

At du "misbruker" fritiden på fisking, er jo en kjent sak. :-) Blir det noe fisk på deg da? Hva gjør du i så fall med den? Kaster den ut i, eller kakker den i hodet og tar med hjem til frysen?

I helgen har jeg bare kost meg- helt uten dol, altså, med en god middag med venner og plenty av vin på fredag, slynget meg ved poolen til svigers mesteparten av lørdagen og på båttur i Vestfjorden ut til Hvalstrand Bad med innlagt bading i går, så det gode været er blitt utnyttet til det fulle. :-D

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66240-conan/#findComment-301573
Del på andre sider

Heisann, er da ikke her så mye nå, er jeg vel? Antall innlegg fra min side har da hatt både en hyppigere frekvens og større omfang tidligere, trur eg. :-)

Men, rompeballene masseres jo i timesvis av kontorstolen, enten jeg doler eller gjør jobben min, så jeg har ikke erfart noe av den rødheten du snakker om. Når sant skal sies, så tror jeg ikke dine røde rompeballer hadde noe med DOL å gjøre, heller.... ;-)

At du "misbruker" fritiden på fisking, er jo en kjent sak. :-) Blir det noe fisk på deg da? Hva gjør du i så fall med den? Kaster den ut i, eller kakker den i hodet og tar med hjem til frysen?

I helgen har jeg bare kost meg- helt uten dol, altså, med en god middag med venner og plenty av vin på fredag, slynget meg ved poolen til svigers mesteparten av lørdagen og på båttur i Vestfjorden ut til Hvalstrand Bad med innlagt bading i går, så det gode været er blitt utnyttet til det fulle. :-D

Snikleser litt, jeg..

Så du nevnte hvalstrand bad her, og der lå jeg ofte i mine yngre dager og nøt solen og de ekstremt lekre damene som løp rundt på dette se og bli sett-stedet.

Var det noe tak i disse bæibsa i helgen, eller måtte du ta kikkingen litt rolig da Cona kanskje holdt deg under oppsyn?

Jeg var der engang i fjor, men da var det med kjærring og unger, så jeg kunne selvsagt ikke titte på de lekre damene som helt sikkert var der.

Men er det verdt å ta en tur ditt for å sikle en dag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66240-conan/#findComment-302329
Del på andre sider

Snikleser litt, jeg..

Så du nevnte hvalstrand bad her, og der lå jeg ofte i mine yngre dager og nøt solen og de ekstremt lekre damene som løp rundt på dette se og bli sett-stedet.

Var det noe tak i disse bæibsa i helgen, eller måtte du ta kikkingen litt rolig da Cona kanskje holdt deg under oppsyn?

Jeg var der engang i fjor, men da var det med kjærring og unger, så jeg kunne selvsagt ikke titte på de lekre damene som helt sikkert var der.

Men er det verdt å ta en tur ditt for å sikle en dag?

Joda, siklefaktoren er fortsatt høy på Hvalstrand, som på de fleste strender når solen skinner og man kommer litt ut i sesongen så babesene har blitt brune og fine. :-D

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66240-conan/#findComment-302518
Del på andre sider

Morn igjen, du koser deg storlig ser jeg ;)

Det har seg sånn at i helgen var vi på hytta til mamma og pappa. Derfor ble det fisking og kos på vannet i en gammel rød båt. Jeg sier "hjemme" fordi det er der oppe jeg føler meg hjemme, skulle gjerne flyttet tilbake, men får vente til jeg blir gammel og grå:)

Selvsagt kverker jeg fisken og steker den, men denne gangen var det dårlig bett, så det ble bare tre og da gadd jeg ikke.

Røde rompeballer, tja jeg vet ikke hva jeg skal si egentlig og ikke her iallefall. Noe er hemmelig for allmenn skue.

Hva gjør så jeg her nå, når jeg kunne vært ute i solen. Jenta mi er hos de andre besteforeldrene på båttur og guttungen sover enda. Jeg er lat og gidder ingenting.

Egentlig syntes jeg det er flaut å sitte her og ikke får jeg svart på mail eller skrevet noe vettugt heller. Skjemmes.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66240-conan/#findComment-302659
Del på andre sider

Morn igjen, du koser deg storlig ser jeg ;)

Det har seg sånn at i helgen var vi på hytta til mamma og pappa. Derfor ble det fisking og kos på vannet i en gammel rød båt. Jeg sier "hjemme" fordi det er der oppe jeg føler meg hjemme, skulle gjerne flyttet tilbake, men får vente til jeg blir gammel og grå:)

Selvsagt kverker jeg fisken og steker den, men denne gangen var det dårlig bett, så det ble bare tre og da gadd jeg ikke.

Røde rompeballer, tja jeg vet ikke hva jeg skal si egentlig og ikke her iallefall. Noe er hemmelig for allmenn skue.

Hva gjør så jeg her nå, når jeg kunne vært ute i solen. Jenta mi er hos de andre besteforeldrene på båttur og guttungen sover enda. Jeg er lat og gidder ingenting.

Egentlig syntes jeg det er flaut å sitte her og ikke får jeg svart på mail eller skrevet noe vettugt heller. Skjemmes.

Da får du svare på den mailen, jeg akkurat sendte deg. :-D

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66240-conan/#findComment-302692
Del på andre sider

Annonse

Joda, siklefaktoren er fortsatt høy på Hvalstrand, som på de fleste strender når solen skinner og man kommer litt ut i sesongen så babesene har blitt brune og fine. :-D

Det høres ut som trivsel!

Jeg får jogge ned dit en ettermiddag og få utløp for sexuell frustrasjon.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66240-conan/#findComment-302967
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...