Gå til innhold

pergotime


lisemarie0

Anbefalte innlegg

hei. lurer bare på om man kan begynne på eggløsningsstimulerende medisiner direkte etter at man har sluttet på p-piller? har prøvd å bli gravid i ett år og gynekologen min har sagt at han kan hjelpe og at jeg må ringe ham så snart jeg får mensen. problemet er at jeg har to måneders syklus og skal snart reise vekk... lurer på om jeg kan ta p-piller på reisen slik at jeg får mensen fortere når jeg kommer tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jubalong 70

Jeg vet jo ikke sikkert, men en P-pille indusert menstruasjon er jo ingen ordentlig menstruasjon. Personlig ville jeg ikke gjort det på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er det ikke bedre å spørre om resept før du drar slik at du kan begynne med kuren mens du er bortreist hvis mensen skulle komme da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...