Gå til innhold

Er det riktig???


Gjest TheMarlboroWoMan

Anbefalte innlegg

Gjest TheMarlboroWoMan

Jeg røyker, og lurer på om det er farlig/helseskadelig å trekke inn det første draget når man tenner på røyken?

Da tenker jeg på lightergass fra lighter og ev. svovel fra fyrstikker..

Vet jo det er helseskadelig å røyke i seg selv, men ønsker bare klarhet i om dette er en myte eller fakta...

På forhånd takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det har jeg også lurt på! ser mangen banker sigaretten med filteret ned et par ganger i bordet før de tenner på, og noen brenner bittelitt med lighteren på filteret før de tenner på og sånn...

hva skal det være godt for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lighergassen er ufarlig, den trenger du ikke tenke på. Altså, du brenner den opp... De som har fått problemer når de sniffer lighergass får det fordi det fortrenger oksygen og man går i bakken. Dunkingen er da for å pakke sammen tobakken bedre? En venninne av meg svir filteret litt "for å ikke puste inn løse fibre" med de første trekkene, men hvor mye det ligger i det vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seline

Ble veldig forundret over dette spørsmålet må jeg si -du bryr deg nok om helsen din til å bry deg om _det_, noe som høres svært usannsynlig ut, men røyker i vei, vel vitende om at det er det du sannsynligvis kommer til å dø av!!

Utrolig gøy noen ganger å lese på dette forumet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...