sats Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Som etterkontroll ang. overstimuleringen for litt siden, var jeg på UL for kontroll i dag. Er nøyaktig 6 uker på vei, og legen kunne tydelig se et fosteranlegg med plomme, og det sa hun var et bra tegn så tidlig. Det er i dag 28 dager siden befruktning. Da vi var i Haugesund til forsøk i fjor sommer, var vi på UL 29 dager etter befruktning, og da kunne legen kun se en fosterhule/sekk uten innhold. Så nå får jeg prøve å glede meg, men det er nervepirrende fram mot neste onsdag. Da er det ny UL for å sjekke hjertelyd. Elers hadde jeg fremdeles væske igjen i magen, og har treningsforbud ut måneden, til min store fortvilelse.... Men hva ofrer man ikke!!!! Oppdateringshilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tieto Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Hei Sats! Ville bare si at jeg er utrolig glad på dine vegne! Kos deg med den voksende magen (c: Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conzy Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Hei Sats og gratulerer så mye med graviditeten!! Ble kjempeglad når jeg leste at det hadde gått bra med deg! Er selv snart i 6 mnd. nå, tiden går plutselig kjempefort. Håper å se deg på gravideforum snart, det er så kjekt når det kommer noen "kjente". Masse lykke til fremover og kos deg Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest icsi. Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Gratulerer!!!,Har fulgt deg i noen måneder og hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt en god pause i treningen noen uker fremmover.... Ta det med ro, kroppen kommer til å forandre seg likevell...., Ta vare på magen din du, til alt er helt safe!!! Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
synne72 Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Gratulerer Sats! Dette er deg vel unt :-) Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katheinka Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Dette høres veeeeldig lovende ut! Kjipt med treningsforbudet (siden du liker den slags) - men når du er kommet så langt, så fikser du det også!! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margreth Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Så fint at det ser ut til å gå bra denne gangen sats! Ja, da blir det spennende fram mot neste ul - lykke lykke til videre! - og god bedring! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.