Gå til innhold

UL i dag

sats

Anbefalte innlegg

Som etterkontroll ang. overstimuleringen for litt siden, var jeg på UL for kontroll i dag. Er nøyaktig 6 uker på vei, og legen kunne tydelig se et fosteranlegg med plomme, og det sa hun var et bra tegn så tidlig. Det er i dag 28 dager siden befruktning. Da vi var i Haugesund til forsøk i fjor sommer, var vi på UL 29 dager etter befruktning, og da kunne legen kun se en fosterhule/sekk uten innhold. Så nå får jeg prøve å glede meg, men det er nervepirrende fram mot neste onsdag. Da er det ny UL for å sjekke hjertelyd.

Elers hadde jeg fremdeles væske igjen i magen, og har treningsforbud ut måneden, til min store fortvilelse.... Men hva ofrer man ikke!!!!

Oppdateringshilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Sats og gratulerer så mye med graviditeten!! Ble kjempeglad når jeg leste at det hadde gått bra med deg!

Er selv snart i 6 mnd. nå, tiden går plutselig kjempefort. Håper å se deg på gravideforum snart, det er så kjekt når det kommer noen "kjente".

Masse lykke til fremover og kos deg :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!!,Har fulgt deg i noen måneder og hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt en god pause i treningen noen uker fremmover.... Ta det med ro, kroppen kommer til å forandre seg likevell...., Ta vare på magen din du, til alt er helt safe!!!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katheinka

Dette høres veeeeldig lovende ut! Kjipt med treningsforbudet (siden du liker den slags) - men når du er kommet så langt, så fikser du det også!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at det ser ut til å gå bra denne gangen sats! Ja, da blir det spennende fram mot neste ul - lykke lykke til videre!

- og god bedring!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...