Gå til innhold

FU: Jamie Oliver -elske eller hate?


Gjest malun

Anbefalte innlegg

Hva synes du om unge mr. Oliver? Og hvorfor?

Leste et sted at en dame sa at 'Å mislike Jamie ville vøre like perverst som å mislike en liten Golden Retriever-valp'.

Synspunkter? Og er det først og fremst maten, mannen eller programmet du liker/misliker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes programmene er bra, han er folkelig og kommer med mange gode tips (noen av hvilke jeg har fulgt med stor suksess!). Å greie å mislike ham virker sært på meg, så galt er det da ikke? Likegyldighet derimot forstår jeg veldig godt, enten er man interessert eller så er man ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er flink til å lage mat da, men jeg synes ikke det er sjarmerende med voksne mennesker som ikke kan snakke rent... Dessuten har han vel blitt litt vel kommers eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg verken elsker eller hater ham. Han er sjarmerende både som menneske og som kokk. Programmet er ok.

(jeg liker veldig godt måten menn kokkelerer på - litt skjødesløst..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ham, men jeg måtte se på ham en stund før jeg konverterte.

Jeg hadde det sånn litt omvendt. I begynnelsen var han søt, men så ble han trøtt og lei av å være lespende cockney-sjarmtroll mellom rike kunder.

Eller så ble jeg lei av gutteaktig sjarm. Det har jo skjedd før.

*kikker tilbake på en vei brolagt med knuste guttehjerter med gutteaktig sjarm (hvorav minst en east-ender)*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er helt grei, lager god mat, men lespingen hans irriterer meg. En TV-kokk jeg virkelig liker er Nigella Lawson, myyye bedre og mer underholdende enn Oliver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det sånn litt omvendt. I begynnelsen var han søt, men så ble han trøtt og lei av å være lespende cockney-sjarmtroll mellom rike kunder.

Eller så ble jeg lei av gutteaktig sjarm. Det har jo skjedd før.

*kikker tilbake på en vei brolagt med knuste guttehjerter med gutteaktig sjarm (hvorav minst en east-ender)*

Jeg har bare sett ham et par ganger, jeg.

Så det er mulig han "mister" meg også, om jeg skulle begynne å se mer på tv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Jeg liker Jamie fordi han er folkelig, morsom og får det å lage mat til å se kjempemorsomt ut. Noe det ikke er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ham godt, personen, maten og programmet. Og bøkene hans.

Ellers er jeg også enig med Flisa, programmet Mat er ett godt matprogram, men nå er jeg en av de som sluker matprogram stort sett uansett. Men jeg så på norske kokkekamp her en gang.. Dah! Det var kjedelig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørkenvandreren

Matlagingsprogrammer i seg selv er vanligvis moro. Jeg synes filmingen er i overkant "trendy/slitsom, men alt i alt; OK. Har sans for hans bruk av urter/krydder/oljer, men utover det har jeg vel ikke lært så mye. Til slutt, lespingen hans er ganske slitsom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"The ol' basil, the ol' butcher, the ol' ...etc."

Jamie er morsom, søt, kul, trendy og slikt, men jeg foretrekker faktisk Lars Barmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo flink til å være så ung, men det programmet jeg liker å se på er dette: http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=529 og det går i dag - halv 8 på NRK2- MASSE å lære! :-) *gleder seg*

Åja, Tina er kjempeflink, og jeg bruker mange av oppskriftene hennes.

Mannen min er dessuten heeelt forelsket i henne, noe som resulterer i mye god mat på meg, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes fyren i seg sjøl er så frastøtende at jeg i alle fall ikke makter å se'n lage mat!! Med de nedbitte neglene, a' gitt..

*grøsse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er utrolig sjarmerende og det er artig å se på programmet hans. Maten er heller ikke så dum ;o)

Her er gutten med sjarm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HATER filmingen i programmene! Opp og ned og hit og dit. Fyren er kul nok, men maten han lager ser forjævlig grisete og lite tiltalende ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er utrolig sjarmerende og det er artig å se på programmet hans. Maten er heller ikke så dum ;o)

Her er gutten med sjarm :)

Han er bare sååå kul! Digger dialekten hans, åsså lager han ikke akkurat vond mat. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ham godt, personen, maten og programmet. Og bøkene hans.

Ellers er jeg også enig med Flisa, programmet Mat er ett godt matprogram, men nå er jeg en av de som sluker matprogram stort sett uansett. Men jeg så på norske kokkekamp her en gang.. Dah! Det var kjedelig det.

Enig med du! - Tenk om vi matprogram-elskere kunne fått like mye av det som fotballens venner? S***S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...