Gå til innhold

Moped - vinterdekk????


Gjest eksorypp

Anbefalte innlegg

Gjest eksorypp

Er det slik at man kan få vinterdekk til en moped? Kanskje jeg er helt dum nå, jeg mener ikke at man skal kunne kjøre den på vinteren med fullt vinterføre, men når det kanskje er sånn rett før vinteren kommer, og litt kalde morninger...?

Når er det vanlig å sette inn mopeden for vinteren, hvor lenge kan jeg regne med å kunne bruke den til jobben? Helt frem til snøen kommer?

Det er ikke langt, tar et par minutter å kjøre, så jeg skal nok klare meg selv om det blir kaldt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja- du får vinterdekk (piggdekk) til moped. Moped kan kjøres hele fuckings året rundt så lenge det ikke er for meget slapps eller løssnø. Kle deg godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...