Gå til innhold

Is there anybody out there....


avil

Anbefalte innlegg

Endelig kaster jeg meg over tastene, i håp om at Gud og hvermann er tilbake fra ferie eller lei av solskinn eller i det minste har savna dols mange utmerkede forum (berømte-nicks-bursdagsforum, hønemor-forum, anal-forum, bare for å nevne noen).....men neida. Dere sitter vel med kulerunde øyne og ser en aldrende Kiefer jogge rundt i splitscreen.

Faen til folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg sverger, jeg har sett min siste episode av 24 for denne sesongen!

Åhh, du er avhengig, du som alle de andre. Jeg og....hmmm....Altmann tror jeg....er i ensom majestet i et Kiefer-løst liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, du er avhengig, du som alle de andre. Jeg og....hmmm....Altmann tror jeg....er i ensom majestet i et Kiefer-løst liv.

Jeg er ikke avhengig igjen før neste sesong. Jeg var imidlertid rimelig avhenig i forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke avhengig igjen før neste sesong. Jeg var imidlertid rimelig avhenig i forrige uke.

ok, det var bittelitt gresk for en utenfor sekten. Men jeg går ut fra at det ikke blir like kjedelig her neste mandag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, det var bittelitt gresk for en utenfor sekten. Men jeg går ut fra at det ikke blir like kjedelig her neste mandag?

Nei, sikkert ikke. Om jeg ikke er her, så er det i alle fall ikke fordi jeg ser på 24 ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok, det var bittelitt gresk for en utenfor sekten. Men jeg går ut fra at det ikke blir like kjedelig her neste mandag?

Nå skal jeg forresten legge siste søm på verket til birdie, så jeg blir vekke en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...