Lionn Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Torsdag og fredag....aner ikke dato......har ferie, vettu Ok, vi sees nok. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Tror ikke jeg er i Bergaen samtidig som hun gærne.......hun er i England fremdeles det var da en velsignelse 0 Siter
Lionn Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Synd for deg, jeg var akkurat så og si gått for å sy ferdig. J,a gjør det, ellers blir nok birdie sinna. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Tror ikke hun er sur - bare nervøs. jeg??? JEG????..ALDRI!....*kremt*... *host* 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 1: for noe tull. 2: Torsdag er en bra dag. 1) Hva?????? 2) da må det bli ettermiddag kveld. men hvor og når? Siden mailadr min allerede er offentlig, så send forslag dit [email protected] 0 Siter
Singularity Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 jeg??? JEG????..ALDRI!....*kremt*... *host* Du kan ikke få lurt neuni nedover, så hadde du hatt en du allerede hadde truffet med til møtet ? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Du kan ikke få lurt neuni nedover, så hadde du hatt en du allerede hadde truffet med til møtet ? hopp i havet kjære. 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 jeg var sur i går, ikke i dag Jeg tørr ikke møte deg!!! sånn er det med den saken. Men ring birden, hun kommer sikkert og..glem at jeg kommer til bergen dersom du er der! *røyker hektisk* Skal late som om jeg har reist.og så skjuler jeg meg bak døren! UHAAAAA 0 Siter
Singularity Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 hopp i havet kjære. Ikke alene og midt på natten - hadde du vært med kunne jeg gjort det ;-) 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Tror ikke hun er sur - bare nervøs. Jeg fatter ikke hvorfor! jeg er da ikke farlig....og egentlig har jo jeg akkurat like god nok grunn til å være nervøs!! det tenker hun ikke på, den fjotten!!!! 0 Siter
Singularity Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Skal late som om jeg har reist.og så skjuler jeg meg bak døren! UHAAAAA Mest smertefritt å ta det overraskende ;-) Hun er nervøs på forhånd - ikke når det har skjedd. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Skal late som om jeg har reist.og så skjuler jeg meg bak døren! UHAAAAA akkurat. hils din kjære tante og si at jeg tilfeldigvis ble forhindret fra å komme. (du er OND!) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Mest smertefritt å ta det overraskende ;-) Hun er nervøs på forhånd - ikke når det har skjedd. HOLD MUNN!!!!!! *hyler* 0 Siter
Lionn Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 1) Hva?????? 2) da må det bli ettermiddag kveld. men hvor og når? Siden mailadr min allerede er offentlig, så send forslag dit [email protected] Mail er sendt. 0 Siter
Singularity Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Jeg fatter ikke hvorfor! jeg er da ikke farlig....og egentlig har jo jeg akkurat like god nok grunn til å være nervøs!! det tenker hun ikke på, den fjotten!!!! Er sikker på at hun overlever, jeg :-) 0 Siter
Singularity Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 HOLD MUNN!!!!!! *hyler* Har du tenkt på at når du først har møtt henne, så trenger du ikke å være nervøs for å møte henne mer ? *forsiktig klem* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Jeg fatter ikke hvorfor! jeg er da ikke farlig....og egentlig har jo jeg akkurat like god nok grunn til å være nervøs!! det tenker hun ikke på, den fjotten!!!! DU ER FÆL!!!!!!! DU ER GRUSOM!!!! DU ER GYSELIG!!!! (men jeg er litt glad i deg likevel....) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.