Gå til innhold

Ånei


Gjest Oladunk

Anbefalte innlegg

Gjest Oladunk

Hva skal jeg gjøre når jeg for fristende meldinger fra en annen jente når jeg selv har kjæreste. Har møtt denne jenta før jeg ble sammen med min nåværende kjæreste. Og hun har ville fantasier om oss to som hun sender. Hmm, need some help.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må bestemme deg for hva du vil gjøre.

Og være konsekvent.

Sånn tusling tundt ender med at kjæresten din blir småparanoid, finner ut av det, og dumper deg med blåveis. Den andre dama, hvis du vil ha henne, stiller kanskje om som trøstepremie. Men bestem deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A) Dropp kjæresten og ha vill sex med jenta

B) Dropp jenta og ha vill sex med kjæresten

PS: Skyt ikkje så høgt at du får pilen i nasen på veg ned att.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oladunk

Du må bestemme deg for hva du vil gjøre.

Og være konsekvent.

Sånn tusling tundt ender med at kjæresten din blir småparanoid, finner ut av det, og dumper deg med blåveis. Den andre dama, hvis du vil ha henne, stiller kanskje om som trøstepremie. Men bestem deg.

Jeg er jo kjempe glad i deg jenta mi og har jo ikke lyst å såre henne på noen som helst måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo kjempe glad i deg jenta mi og har jo ikke lyst å såre henne på noen som helst måte...

Du sendte visst melding feil, den kom til meg og ikke jenta di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke at det kan være noe problem å finne ut hva du skal gjøre, jeg. Enten gjør du det slutt med dama og hopper på hun andre, eller du gir beng i moral og sympati og er utro. Eller kanskje du skal holde sexen med hun andre i fantasien, og være trofast i forholdet ditt. 3 muligheter, kun 66& sjanse for å velge feil :-)

"................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...