Gå til innhold

Kokebok på do


Gjest malun

Anbefalte innlegg

Følgende scenario utspant seg på hytta: 'Stikker på kontoret, jeg' sier Mannen spøkefullt og traver avgårde til utedoen med en bok i hånda. Jeg kaster et nærmere blikk på hans planlagte lektyre og blir noe overrasket: Mannen bærer faktisk på Andreas Viestads 'Det beste jeg vet'.

En kokebok, som for øvrig er flittig i bruk på kjøkkenet, har han tenkt å sitte å gnukke med inne på den lille, stinkende utdoen. Trøkke ut en kabel, tørke seg, bla om...

Overrasket er jeg over at noen kan finne på å dra med seg en kjøkkenbok på en utedo. Enda mer overrasket er jeg over at vennene våre som er på besøk, mener _jeg_ er tullete og sær som forbyr Mannen å bæsje med favoritt-kokeboka vår i neven.

Er det virkelig bare jeg som synes at avføring og kjøkkenting bør holdes adskilt? Eller er verden gått helt av hengslene?

Spent og snerpete hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og ER det egentlig så mye bedre med Donald på dassen, som ungene drar rundt i huset og leser og putter fingrene i munnen etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du - det har jeg aldri tenkt på engang. Hmmm. Menne - han tørker seg vel ikke med kokeboka, og da bør det vel være greit? Hvis jeg leser på do så legger jeg vanligvis fra meg bladet før jeg begynner å tørke meg. Nå kjenner ikke jeg til dovanene til mannen din, men... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ER det egentlig så mye bedre med Donald på dassen, som ungene drar rundt i huset og leser og putter fingrene i munnen etterpå?

Jge sverger til egen do-lektyre: Gamle ukeblader i skapet, som man leser på egen risiko. Da vet man hva man får...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du - det har jeg aldri tenkt på engang. Hmmm. Menne - han tørker seg vel ikke med kokeboka, og da bør det vel være greit? Hvis jeg leser på do så legger jeg vanligvis fra meg bladet før jeg begynner å tørke meg. Nå kjenner ikke jeg til dovanene til mannen din, men... ;)

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du - det har jeg aldri tenkt på engang. Hmmm. Menne - han tørker seg vel ikke med kokeboka, og da bør det vel være greit? Hvis jeg leser på do så legger jeg vanligvis fra meg bladet før jeg begynner å tørke meg. Nå kjenner ikke jeg til dovanene til mannen din, men... ;)

Hehe, hadde nok rimelig raskt oppdaget det dersom han hadde tørket seg med boka, ja.

To faktorer spiller inn her:

1) Det er en kokebok - altså noe som brukes i forbindelse med matlaging, ikke en hvilken som helst annen bok

2) Det er ikke hjemme på badet, men på utedoen...som av en eller annen grunn er hakket mindre delikat.

Men kanskje det bare er i hodet mitt problemet sitter? Er ikke overdrevent renslig sånn generelt, så dermed regmer jeg liksom med at det jeg reagerer på, må være serøst ekkelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tørker seg vel ikke underveis mens han legger fra seg? :-) Det ER på do at kokebøkene skal leses - det gjør jeg da selv! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...