kie Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Trenger hjelp til sånne greier du gjorde med logoen. Jeg vil ha løva med gjennomsiktig bakgrunn. Logoløva, altså. 0 Siter
Melaisa Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Logoløven? På FH? Jeg må bare få denne babyslyngen ferdig!!! Jeg SKAL nemlig sende den før postgang i morgen. :-) 0 Siter
kie Skrevet 5. august 2002 Forfatter Skrevet 5. august 2002 Logoløven? På FH? Jeg må bare få denne babyslyngen ferdig!!! Jeg SKAL nemlig sende den før postgang i morgen. :-) Ja, du holder på med den du ja! Prøver å lage et slags banner, skjønner du. :-) Men, ok da. Du får gå for denne gang. ;-) 0 Siter
Melaisa Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Skal du ha vekk de mørke partiene også....? 0 Siter
kie Skrevet 6. august 2002 Forfatter Skrevet 6. august 2002 *Puster lettet ut* Ja, i ditt tilfelle er det selvsagt ikke _bakgrunnen_ som skal være gjennomsiktig. Ser for meg tittelen "Forumløva" med en passende avatar til. ;-) 0 Siter
kie Skrevet 6. august 2002 Forfatter Skrevet 6. august 2002 Skal du ha vekk de mørke partiene også....? Jeg fant på noe annet foreløpig. Utakknemlig som jeg er. ;-) 0 Siter
Bassisten Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Logoløven? På FH? Jeg må bare få denne babyslyngen ferdig!!! Jeg SKAL nemlig sende den før postgang i morgen. :-) Babyslynge?? Er det ei innretning for når barnehagen berre er eit steinkast unna? ;-) 0 Siter
Melaisa Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Babyslynge?? Er det ei innretning for når barnehagen berre er eit steinkast unna? ;-) Hehe..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.