Cmoo Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Siden jeg ikke visste hvilket av de ørten innleggene til deg jeg skulle legge inn en gratulasjon, så får jeg lage egen. Hæppi, hæppi =) Hadde jeg vært ugift ville jeg tatt på meg det beste undertøyet mitt for din skyld. Og ang ditt svar til meg lørdag om desperate venninner; jeg får si fra neste gang, for dette går ikke an. Søte og sjarmerende er de, det vet jeg, men jeg tror de begynner å bli sære og inngrodde av singlelivet. Men, men... Håper dagen din har vært strålende =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Tusen takk for gratulasjonen! Rakk det akkurat gjorde du også! Enig at det ble litt mange tråder om galskapen, og det er ikke lett for meg å holde følge med den da de jo ikke kommer opp under "svar til meg". Hmmm har jeg vært ute å lufte ting om dine venninner nå? Nå er jeg faktisk ikke helt med, men jeg husker at jeg var innom her en tur når jeg kom hjem utpå morrakvisten på søndag, så det er mulig jeg har liret noe ut av meg da. Kan du vennligst oppdatere meg? Nydelige undertøy for meg ja.. typisk gifte kvinner, dere har en eller annen merkelig forkjærlighet for meg! *sier jeg så innbilsk jeg klarer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cmoo Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Tusen takk for gratulasjonen! Rakk det akkurat gjorde du også! Enig at det ble litt mange tråder om galskapen, og det er ikke lett for meg å holde følge med den da de jo ikke kommer opp under "svar til meg". Hmmm har jeg vært ute å lufte ting om dine venninner nå? Nå er jeg faktisk ikke helt med, men jeg husker at jeg var innom her en tur når jeg kom hjem utpå morrakvisten på søndag, så det er mulig jeg har liret noe ut av meg da. Kan du vennligst oppdatere meg? Nydelige undertøy for meg ja.. typisk gifte kvinner, dere har en eller annen merkelig forkjærlighet for meg! *sier jeg så innbilsk jeg klarer* Iflg ett innlegg kl. 0300 natt til søndag ville ikke mine venninner vært desperate mer om du hadde vært med oss ut. Jeg ba om tips til utesteder i Oslo for mine desperate venninner... Det fine med deg er at du vet jeg er gift, og jeg vet du aldri legger deg ut med gifte jenter =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Iflg ett innlegg kl. 0300 natt til søndag ville ikke mine venninner vært desperate mer om du hadde vært med oss ut. Jeg ba om tips til utesteder i Oslo for mine desperate venninner... Det fine med deg er at du vet jeg er gift, og jeg vet du aldri legger deg ut med gifte jenter =) Ja, noe slikt ville jeg selvsagt aldri gjort Man lærer etter et par forsøk Hmmm så jeg tilbød meg selv til dine venninner, ja... Er de artige, disse venninne dine? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cmoo Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Ja, noe slikt ville jeg selvsagt aldri gjort Man lærer etter et par forsøk Hmmm så jeg tilbød meg selv til dine venninner, ja... Er de artige, disse venninne dine? Ja, egentlig. De fleste er blondiner, en er ex-modell, ett par av dem har haleheng nesten hver gang vi er ute, de går ofte ut, er smarte og har kule jobber. Når jeg tenker meg om så er vel de fleste godt dekket, men ett par kunne trenge litt pikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Ja, egentlig. De fleste er blondiner, en er ex-modell, ett par av dem har haleheng nesten hver gang vi er ute, de går ofte ut, er smarte og har kule jobber. Når jeg tenker meg om så er vel de fleste godt dekket, men ett par kunne trenge litt pikk. Og du mener at jeg burde være behjelpelig med deres pikk-behov? Jeg er egentlig alt for anstendig til å drive med slik, men jeg kunne sikkert gjort noen unntak for dine venniner, selv om det vel er tvilsomt at de vil ha en barnerumpe som meg. Det er trossalt det jeg er - en skikkelig barnerumpe! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cmoo Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Og du mener at jeg burde være behjelpelig med deres pikk-behov? Jeg er egentlig alt for anstendig til å drive med slik, men jeg kunne sikkert gjort noen unntak for dine venniner, selv om det vel er tvilsomt at de vil ha en barnerumpe som meg. Det er trossalt det jeg er - en skikkelig barnerumpe! Egentlig så var det du som mente det...hehehe... Hvis du er schmaka så duger du =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Egentlig så var det du som mente det...hehehe... Hvis du er schmaka så duger du =) Schmaka? Betyr det full og villig til alt? Hmmmm det er jeg jo selvsagt aldri. Man vil da ha sin integritet i behold! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cmoo Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Schmaka? Betyr det full og villig til alt? Hmmmm det er jeg jo selvsagt aldri. Man vil da ha sin integritet i behold! Kjekk og viril...det er alt som teller... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Kjekk og viril...det er alt som teller... Hmmm viriliteten er det ikke noe i veien med, men kjekkeheten får du bedømme etter at du har møtt meg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cmoo Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Hmmm viriliteten er det ikke noe i veien med, men kjekkeheten får du bedømme etter at du har møtt meg! Oki-er du noe tess, så kan jeg jo alltids si fra =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Oki-er du noe tess, så kan jeg jo alltids si fra =) Du får si fra neste gang du og alana skal ha et sånt minitreffgreier, da vet du Men jeg tror ikke jeg er dugandes for dine venninner da de sikkert er nærmere 40 de også, og jeg slår lissom dårlig ann hos damer i den aldersgruppen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cmoo Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Du får si fra neste gang du og alana skal ha et sånt minitreffgreier, da vet du Men jeg tror ikke jeg er dugandes for dine venninner da de sikkert er nærmere 40 de også, og jeg slår lissom dårlig ann hos damer i den aldersgruppen Nærmere 40?? *Fnys* De er beibs 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Nærmere 40?? *Fnys* De er beibs Tidligere fotomodeller er ofte beibs, så jeg tror deg egentlig. Neida, skal selvsagt ikke skryte på deg noen år, da du jo ikke er så jævla mye eldre enn meg 32, var det ikke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cmoo Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Tidligere fotomodeller er ofte beibs, så jeg tror deg egentlig. Neida, skal selvsagt ikke skryte på deg noen år, da du jo ikke er så jævla mye eldre enn meg 32, var det ikke? Nesten...31 Er ikke det da vi skal være på topp seksuelt da? Det føles sånn... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Nesten...31 Er ikke det da vi skal være på topp seksuelt da? Det føles sånn... Jo, de sier så, men personlig så har de fleste damene jeg har vært bortpå virket som om de har vært på topp sexuelt, så jeg tror egentlig bare at det der er en myte! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cmoo Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Jo, de sier så, men personlig så har de fleste damene jeg har vært bortpå virket som om de har vært på topp sexuelt, så jeg tror egentlig bare at det der er en myte! *Hoster* Klarer du å skille de som faker og ljuger fra de andre? Har du forresten sett "Vanilla Sky" m/Tom Cruise? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 *Hoster* Klarer du å skille de som faker og ljuger fra de andre? Har du forresten sett "Vanilla Sky" m/Tom Cruise? Nei, den har jeg ikke sette, men jeg har vurdert å stille spørsmål her om noen har sett den. Vurderer nemlig å kline til med blant annet den som innmeldingstilbud i en DVD klubb. Nja.. skille faking og ikke faking? Ja.. jeg tror egentlig det, men det er jeg vel ikke den første gutten som sier Uansett.. faker de så er det deres loss, jeg mener.. lar de meg tro at jeg gjør ting riktig sånn at jeg forsetter med det i den troen at det faktisk funker, så har de seg selv å takke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Nesten...31 Er ikke det da vi skal være på topp seksuelt da? Det føles sånn... Neida, du har enda mange år og glede deg til! *gliz* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cmoo Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Nei, den har jeg ikke sette, men jeg har vurdert å stille spørsmål her om noen har sett den. Vurderer nemlig å kline til med blant annet den som innmeldingstilbud i en DVD klubb. Nja.. skille faking og ikke faking? Ja.. jeg tror egentlig det, men det er jeg vel ikke den første gutten som sier Uansett.. faker de så er det deres loss, jeg mener.. lar de meg tro at jeg gjør ting riktig sånn at jeg forsetter med det i den troen at det faktisk funker, så har de seg selv å takke Da er spørsmålet, har du tatt en jente i faking siden du vet å skille mellom de ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.