Gå til innhold

Det er så godt med...


Kjersti S

Anbefalte innlegg

...Lindor-sjokolade! Etter 5 mnd i Sveits ble jeg hekta på den, men det renner ikke akkurat over av det her i Norge. Men min snille storebror som har vært på ferie i Østerrike kjøpte med både plater og kuler til meg, og nå sitter jeg og nyter hver en bit! Selv om den har vært fullstendig smeltet minst 3 ganger, er det fortsatt verdens beste sjokolade:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smakprøve påkreves når du offentliggjør slike fristelser:)

Nå er det nesten tomt...Bare noen få igjen i kjøleskapet hjemme, desverre...Og så blir det vel flere år til neste gang jeg får tak i noe! Men jeg kan jo gi en liten beskrivelse som du kan fantasere om; lys sjokolade, myk inni, hardere utenpå. Smelter i munnen, ikke fullt så sterk som norsk melkesjokolade, fryktelig søtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Nå er det nesten tomt...Bare noen få igjen i kjøleskapet hjemme, desverre...Og så blir det vel flere år til neste gang jeg får tak i noe! Men jeg kan jo gi en liten beskrivelse som du kan fantasere om; lys sjokolade, myk inni, hardere utenpå. Smelter i munnen, ikke fullt så sterk som norsk melkesjokolade, fryktelig søtt...

Fant noen halvtørre Lion Kings i skapet, så jeg har reddet meg:)

Den er sikkert bare oppskrytt allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant noen halvtørre Lion Kings i skapet, så jeg har reddet meg:)

Den er sikkert bare oppskrytt allikevel.

Dette var også et tidspunkt å være våken på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...