mymya Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Føler bare for å skrive noen ord..Har d til en forandrig litt oki nå.. Har klart å koble av ganske mye i helga. Men nå når jeg kommer for meg selv og blir sittende å tenke så kommer liksom d dumme mye mer tilbake. Vil ikke ha de tankene og følelsen av å ikke være noe... føler meg så liten og ulykkelig liksom... uff.. vil føle glede og være på topp hele tiden jeg .. men jeg kan nok ikke forvente d heller...hmm... Vil så gjerne bare glemme alt d som har skjedd.. ikke tenke mer på d.. bare skyve d bort og grave d langt ned slik at det aldri finner veien opp igejn. men det er jo egentlig d jeg har prøvd på så lenge.. men d innhenter meg jo bare... hmm.. kjiiiiipe greier... Vil så gjerne være helt fri.. Ser frem til den dagen ... håper at d ikke blir lenge til.. men først så må jeg nok få til å løsne på d knallharde skallet som jeg bor inni.... føler meg på en måte som ei lita skilpadde... gjemmer seg i skallet sitt når d er noe som er skummelt og som hun ikke vet hvordan hun skal takle.. er tryggest inni skallet.. da er d ingen som kan se henne.. er på en måte trygg da.. slipper på en måte å innse sannheten... hmmm... Vil ikke være ei skilpadde... vil være fri som en fugel.. fly avsted og bare være .. nyte livet og ha d bra.. Men men.,.. jeg får nok ta tiden til hjelp.. og med hjelp og støtte fra F & B så hjelper d på... (takk for at dere er der for meg.,, vet at dere leser dette da ) hmm.. ble litt forvirrende innlegg dette her tror eg .. ja ja.. får bare være sånn.. føler meg ganske forvirra eg oxo... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66344-hmmm/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engelen33 Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Kjære, vennen! Takk for "praten" i natt! Så fint å bli "litt kjent" med deg! Du er ei FIN jente! Det bare VET jeg! Føler det.. Da jeg leste innlegget ditt, så var det som å lese om meg selv... om mine følelser, tanker.. føler meg også utrolig forvirret.. lever i "skallet mitt", men ønsker sånn "å komme ut"...Bli "fri", sånn som du beskriver her... jeg vil også bare "ha det bra", glemme... men som du sier.. "det" innhenter oss.. nytter ikke å flykte.. Jeg fikk ikke spurt deg, men får du noen hjelp for problemene? Håper virkelig det..jeg har vel ikke så mange "gode råd" til deg, for dette er vel bare noe som vi "må" igjennom... vet ikke åssen det er med deg, men jeg viser iallefall en helt annen side av meg selv ute... da slipper jeg masse spørsmål..men som du sier.. når man kommer for seg selv.. DA kommer alt.. med full tyngde!! Håper virkelig du har noen du kan prate med når de tunge stundene kommer. Uansett så vil JEG alltid være der for deg... bryr meg om deg skjønner du... Sender deg herved mange gode styrkeklemmer...håper vi snakkes snart igjen.. eller mailes.. KOOOOZ.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66344-hmmm/#findComment-302429 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hawkwind Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Forsøk å starte et sted. Finn en episode, en følelse, en tanke. Skriv det ned - innhent reaksjoner - dine egne såvel som andres. Fokuser på denne ene episoden/tanken/følelsen ved å beskrive den/skrive om den - inntil den ikke lenger skremmer meg. Vurder om det er en måte å jobbe på. En liten ide fra meg; vurder selv om det kan kunne fungere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66344-hmmm/#findComment-302445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hawkwind (trøtt) Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Forsøk å starte et sted. Finn en episode, en følelse, en tanke. Skriv det ned - innhent reaksjoner - dine egne såvel som andres. Fokuser på denne ene episoden/tanken/følelsen ved å beskrive den/skrive om den - inntil den ikke lenger skremmer meg. Vurder om det er en måte å jobbe på. En liten ide fra meg; vurder selv om det kan kunne fungere. bytt ut -meg- med -deg- inni teksten over... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66344-hmmm/#findComment-302446 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mymya Skrevet 6. august 2002 Forfatter Del Skrevet 6. august 2002 Kjære, vennen! Takk for "praten" i natt! Så fint å bli "litt kjent" med deg! Du er ei FIN jente! Det bare VET jeg! Føler det.. Da jeg leste innlegget ditt, så var det som å lese om meg selv... om mine følelser, tanker.. føler meg også utrolig forvirret.. lever i "skallet mitt", men ønsker sånn "å komme ut"...Bli "fri", sånn som du beskriver her... jeg vil også bare "ha det bra", glemme... men som du sier.. "det" innhenter oss.. nytter ikke å flykte.. Jeg fikk ikke spurt deg, men får du noen hjelp for problemene? Håper virkelig det..jeg har vel ikke så mange "gode råd" til deg, for dette er vel bare noe som vi "må" igjennom... vet ikke åssen det er med deg, men jeg viser iallefall en helt annen side av meg selv ute... da slipper jeg masse spørsmål..men som du sier.. når man kommer for seg selv.. DA kommer alt.. med full tyngde!! Håper virkelig du har noen du kan prate med når de tunge stundene kommer. Uansett så vil JEG alltid være der for deg... bryr meg om deg skjønner du... Sender deg herved mange gode styrkeklemmer...håper vi snakkes snart igjen.. eller mailes.. KOOOOZ.. Tusen takk for svaret. Ja jeg får hjelp nå. går til lege + terapaut, men nå har jeg oxo fått et par fra "menigheten" som jeg kan prate med. De stiller opp uansett så å si.. De er helt topp.. så nå har jeg endelig fått noen å prate med.. og ikke minst som kan vise at de bryr seg osv.... En trenger å ha noen rundt seg. Jeg er så utrolig takknemlig for å ha de der nå. Og jo da. Er flink til å ta i bruk "alt går så bra" "maskå". Er lettest å være smilenes, glad og blid når en er ute blandt andre.. Dette ble bare litt.. hmm.. jeg sender deg en mail senere.. ;-) Og du.... Vi skal klarer d. Men vi må nok gjøre det i vårt eget tempo og ta tiden til hjelp. Stå på!!!! God bless You! mymya klemmer engelen sin.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66344-hmmm/#findComment-302461 Del på andre sider Flere delingsvalg…
agapetos Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 vet hva du snakker om. det har vært så veldig koselig å ha deg her. så utrolig kjekt å prate med deg og bare være sammen med noen som fortstår. takk for at du fulgte og henta meg på dps. satte stor pris på det. og en enda større takk for at du ble med på kristine-jakten(!) *S* sitter her nå, med de samme følelsene som du beskriver. avtalen vår funka i helga, men den sprakk da du dro.. sitter her hjemme nå, i smug foran dataen og nekter meg selv å spise. vil ikke! kan ikke! må ikke! lillesøster spør etter deg og savner deg. det gjør jeg også. ) gleder oss til sydenturen. klem fra agapetos 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66344-hmmm/#findComment-302775 Del på andre sider Flere delingsvalg…
forbrenner Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 *laang klem* hilsen (Ano) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66344-hmmm/#findComment-302888 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.