Gå til innhold

Guro på vei hjem.....en rar sak


flisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    14

  • Ørkenvandreren

    5

  • SierDuDet

    4

  • Spirea

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Det har tydeligvis ikke skjedd noe ulovlig rundt dette, det eneste dramatiske er jo at jenta har latt være å melde fra til foreldrene sine om hvor hun var, og at alt var vel med henne. Samtidig burde man vel kunne forvente at en 25 åring i sterkere grad hadde vært voksen nok til å avslutte dette "eventyret"...

Mest flaut blir det jo for henne i framtida, en slik tankeløs handling, markedsført over hele landet, er ikke god å leve med. Forøvrig er det jo litt spesielt, men ikke direkte dramatisk, at ei jente på 15 har en kjæreste på 25.

Men, om 100 år er allting glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har tydeligvis ikke skjedd noe ulovlig rundt dette, det eneste dramatiske er jo at jenta har latt være å melde fra til foreldrene sine om hvor hun var, og at alt var vel med henne. Samtidig burde man vel kunne forvente at en 25 åring i sterkere grad hadde vært voksen nok til å avslutte dette "eventyret"...

Mest flaut blir det jo for henne i framtida, en slik tankeløs handling, markedsført over hele landet, er ikke god å leve med. Forøvrig er det jo litt spesielt, men ikke direkte dramatisk, at ei jente på 15 har en kjæreste på 25.

Men, om 100 år er allting glemt.

Da jeg var 15 - så var det nok 25-åringene som fristet mest ja! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skikkelig kjærlighetshistorie.

Synd at politiet lar seg misbruke i denne saken :-)

De har vel ikke noe valg - i og med at foreldrene etterlyser henne. Så lenge hun har gitt lyd fra seg - så kunne de godt ha avventet saken, - ikke for det - det er nok mange foreldre som synes "internett-mennesker" er rare og skumle.....hehe. Det syntes mine foreldre også det - helt til de nå i sommer ble kjent med en bøling DOL'ere! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

De har vel ikke noe valg - i og med at foreldrene etterlyser henne. Så lenge hun har gitt lyd fra seg - så kunne de godt ha avventet saken, - ikke for det - det er nok mange foreldre som synes "internett-mennesker" er rare og skumle.....hehe. Det syntes mine foreldre også det - helt til de nå i sommer ble kjent med en bøling DOL'ere! :-)

Jeg hadde meg et par, tre sånne svippturer på kontinentet da jeg var 15. Ble ikke etterlyst til tross for at jeg var sammen med meget skumle folk. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde meg et par, tre sånne svippturer på kontinentet da jeg var 15. Ble ikke etterlyst til tross for at jeg var sammen med meget skumle folk. ;-)

Jeg var en hel sommer som 13-åring i MOELVEN! det var i grunnen dritt-skummelt! :-) Det kunne ha blitt en tidlig debut-alder - men jeg fikk stikki av....men full ble jeg for første gang da.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg var en hel sommer som 13-åring i MOELVEN! det var i grunnen dritt-skummelt! :-) Det kunne ha blitt en tidlig debut-alder - men jeg fikk stikki av....men full ble jeg for første gang da.:-)

Hva skjer i Moelven? Bor man i brakker der?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg var en hel sommer som 13-åring i MOELVEN! det var i grunnen dritt-skummelt! :-) Det kunne ha blitt en tidlig debut-alder - men jeg fikk stikki av....men full ble jeg for første gang da.:-)

Psss..sjekk forumianeren din.

En liten PM til deg. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde meg et par, tre sånne svippturer på kontinentet da jeg var 15. Ble ikke etterlyst til tross for at jeg var sammen med meget skumle folk. ;-)

Man var vel kanskje bare glad til for at man kvitt deg en stund ? *knegg* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pimpus

En skikkelig kjærlighetshistorie.

Synd at politiet lar seg misbruke i denne saken :-)

Litt drøyt å kalle det en kjærlighetshistorie, men forelskelse,ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den gangen i containeren?

Container ? *ler* Har jeg vært der også ???

Jeg forsvinner så ofte at jeg hakke tellinga helt...*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer i Moelven? Bor man i brakker der?

;-)

Vi bodde i en kommunal leilighet ved tog-stasjon - - malte og pusset opp og levde livets glade dager - - min venninne og jeg. Vi bodde liksom hos hennes mor, men hun tror jeg hadde mer enn nok med seg selv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørkenvandreren

Jeg undres over hvordan en mann på 25 kan være interessert i en jentunge på 15.

Han må da være litt "enkel"...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så uvanlig at jenter i den alderen stikker av for ei stund.

Ei venninne av søstera mi hadde kom til oss en kveld. Hun var da 14 år, og bodde 4 timers kjøring fra oss. Mamma reagerte på at hun plutselig dukket opp så sent på kvelden, og spurte om foreldrene hennes visste hvor hun var. Joda, hun hadde skrevet lapp.

Vi hadde ikke telefon på den tiden, så mamma ventet til neste dag, før hun gikk til naboen for å ringe. Foreldrene hennes visste selvsagt ikke hvor jenta var, for alt som sto på lappen var -Jeg har rømt.

Men de trodde at hun kanskje hadde kommet til oss, fordi hun var forelsket i broren til typen til søstera mi.

Ei venninne av meg stakk også av i 14-års alderen. Hun var vekke i tre dager. Foreldrene hennes etterlyste henne ikke engang, fordi de visste at hun var med kjæresten.

Forelskede unge jenter finner på mye rart.

Jeg synes det er tull av politiet å bruke så mye resurser på denne saken. Det har jo aldri vært mistanke om noe kriminelt, og hun hadde jo ringt og sagt at hun hadde det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undres over hvordan en mann på 25 kan være interessert i en jentunge på 15.

Han må da være litt "enkel"...??

Hvorfor det? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undres over hvordan en mann på 25 kan være interessert i en jentunge på 15.

Han må da være litt "enkel"...??

Mener å ha lest at han enda ikke hadde fullført videregående.

Ellers så vitner handlingene hans om at han ikke er den mest modne 25-åringen som finnes nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...