Gå til innhold

SMS fra venninne


Gjest tenåring

Anbefalte innlegg

Gjest tenåring

fikk en sms fra en venninne i dag, tenkte jeg skulle dele den med dere andre:

Livet som fitte er ikke enkelt. Plenen skal alltid være nyklippet. Det er bestandig vått. Gjestene er stive, Og naboen er et rasshøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man kan sende én mann til månen hvorfor ikke sende alle sammen?

Den rause samen spør gjesten i det han byr frem kona si: Vil du ha våt f****? Gjesten sier VÅT!!! OK sier samen, da blir du sist....

Gud kom til Paradiset og traff Adam. Han spurte etter Eva. Hun er i bekken og vasker musa si etter elskov. Da sa Gud, den lukta blir fisken aldri kvitt!

Årsaken til kugalskap? Om noen hadde lekt med dine jur to ganger om dagen og bare knulla deg en gang i året ville du blitt gal du også.

Vet du hva det betyr å komme hjem til en praktfull mann som gir deg masse elskov, kjærlighet og ømhet? Det betyr at du har gått inn i feil hus!

Han gikk inn på bibliteket og spurte: Har dere boken "Mannen det overlegne kjønn"? Ja den har vi. Den står der borte under "Overtro i norsk oldtid"!

Hvorfor er ungkarer tynne og gifte menn tykke. Ungkarer ser i kjøleskapet og går til sengs. En gift mann ser hva som er i senga og går til kjøleskapet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenåring

OXO denne fra samme venninne litt senere i dag:

Då eg var litta og lite visste, eg gjekk og runka bak bjørne-kviste. No er eg større og betre veit, eg gjeng i fjøset og tek ei geit!

=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...