Gå til innhold

Renteøkning!


Miromurr

Anbefalte innlegg

Jeg fikk nettopp meldig fra Postbanken om at renta på personkontoen min dvs lønnskontoen har gått opp til 0.25% HEY - dette blir det penger av!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ørkenvandreren

Den generelle renteøkningen var på 0,5%, så at du får 0,25% på innskuddskonti er vel ikke så mye å juble for? For jeg antar du har fått 0,5% opp på lånene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på www.skandiabanken.no.

Der vil du se at du får 6,7% rente fra første krone om du åpner lønnskonto der.

Jeg gjorde det for et år siden - ba arbeidsgiver sette lønna inn på denne og lot bare være å gjøre noe med den tidligere lønnskontoen min i en annen bank. Den har for så vidt fortsatt, og siden jeg har et par faste trekk derfra hver mnd, bare overfører jeg litt fra Skandiabanken av og til (noe som også er gratis - i tillegg til all kortbruk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den generelle renteøkningen var på 0,5%, så at du får 0,25% på innskuddskonti er vel ikke så mye å juble for? For jeg antar du har fått 0,5% opp på lånene...

Ironi heter det... Det er en grunn til at pengene flyttes over konto med "litt" høyere rente... (Og så alle de pengene da...)

Og ja - Den kjære Postbanken satte opp lånerenta med 0.5%. Og studielånet opp 2%... Men så har barnehagen blitt 320 kroner billigere da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på www.skandiabanken.no.

Der vil du se at du får 6,7% rente fra første krone om du åpner lønnskonto der.

Jeg gjorde det for et år siden - ba arbeidsgiver sette lønna inn på denne og lot bare være å gjøre noe med den tidligere lønnskontoen min i en annen bank. Den har for så vidt fortsatt, og siden jeg har et par faste trekk derfra hver mnd, bare overfører jeg litt fra Skandiabanken av og til (noe som også er gratis - i tillegg til all kortbruk).

Må ha lønnskonto i postbanken pga lån. Gjett hvor lenge lønna mi står der før den overføres til Skandiabanken ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...