Gå til innhold

sjekke broblem!!!


hinsides

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 13 år som har litt broblemer med "damene".

jeg har et normalt utseende og en normal kropp (ikke superman).

ALLE kamereatene mine har klina og jeg er litt utafor. Det jeg lurer på er hvordan man går fram og oppfører seg o.s.v.

Jeg er LITT nerdete men ikke mye.

Både gutter og jenter: Hjelp Meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare ta det med ro du. Det hjelper i alle fall ikke å bli desperat. hva er vitsen med å rote med en masse jenter bare for å ha gjordt det. Det er ikke noe unormalt å ikke ha rotet med noen på din alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest patience

Hei kompis! Du beskriver deg cirka som jeg var. Bare litt nerd, men ikke en av de kule gutta. Men - hvis du ser "normal" ut kan du med tiden bli ganske kjekk hvis du tar vare på deg selv. Du er smart nok til å bruke en pc, og da er du lur nok til å vise interesse for jentene og snakke MED dem og OM dem. Ikke alle jenter liker å kline når de er 13, men de som gjør det liker gutta som tror på seg selv. Hvis du ikke klarer det, kan du godt late som (det gjør ofte de voksne).

Gjør det beste av deg selv, se an jenta og situasjonen, og vær TÅLMODIG for faen. Hormoner er kule men gjør sinker av genier.

Det har funka godt for meg - selv om jeg var litt nerd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GuttPå20År

Jeg synes det er flott at du bryr deg om jenter i så ung alder. Altfor mange (undertegnede inkludert) driter i alt som heter jenter og sosial omgang helt til de oppdager med skrekk og gru at det ikke var så lurt. Da får man det svært travelt med å ta igjen det man ligger etter. Det er mulig men jeg vil ikke anbefale å satse på det.

Men ta det med ro. Klining og slikt kommer når du minst venter det, og bare da, har jeg inntrykk av. Ikke tenk så mye på at du må få noen å kline med. Gå på fester, bruk tid på å snakke med alle, gutter og jenter, det er slik du utvikler sosiale evner, og får venner og venninder; evt kjæreste. Det er viktigere enn de fleste 13-åringer er klare over, både når det gjelder jenter og mange andre ting i livet. Da vil også nerdeinntrykket forsvinne fort.

Lykke til!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med at du ikke er noen supermann?

Hva vil du egentlig?

Det jeg mente med supermann var at jeg ikke er en pingle, men heller ikke en stor og kraftig

KAR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare ta det med ro du. Det hjelper i alle fall ikke å bli desperat. hva er vitsen med å rote med en masse jenter bare for å ha gjordt det. Det er ikke noe unormalt å ikke ha rotet med noen på din alder.

Takk

For alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ny_gutt21

Hei kompis! Du beskriver deg cirka som jeg var. Bare litt nerd, men ikke en av de kule gutta. Men - hvis du ser "normal" ut kan du med tiden bli ganske kjekk hvis du tar vare på deg selv. Du er smart nok til å bruke en pc, og da er du lur nok til å vise interesse for jentene og snakke MED dem og OM dem. Ikke alle jenter liker å kline når de er 13, men de som gjør det liker gutta som tror på seg selv. Hvis du ikke klarer det, kan du godt late som (det gjør ofte de voksne).

Gjør det beste av deg selv, se an jenta og situasjonen, og vær TÅLMODIG for faen. Hormoner er kule men gjør sinker av genier.

Det har funka godt for meg - selv om jeg var litt nerd.

Du sa du var 13 år!!

Du har fremdeles kjempe god tid på deg. Jeg husker da jeg var 13, hadde også noen kompiser som hadde klint. Klint å klint!Slik jeg ser på det nå virket det som om målet var å suge på jentens tunge så leeenge som mulig. Det hele så rett og slett litt komisk ut.

Jeg huske første gang jeg klinte med en jente, og da mener jeg tungekyss med litt "aktivitet". Da var jeg 16 1/2 år. Men etter det ble det virkelig fart på sakene. Du sier du vil kline "med noen". Vent til du finner en du blir glad i, jeg angrer ikke at jeg ventet. "Den som venter på noe godt , venter ikke forgjeves"...var det en lur person som sa en gang...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Ja, ta det med ro, du er foreløpig et barn. Din tid kommer nok en dag.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

lege

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente med supermann var at jeg ikke er en pingle, men heller ikke en stor og kraftig

KAR!

ikke bry deg om meg!

jeg er 25 og tror jeg ser ut som supermann.. med mage!!

jeg har hatt 45 sex partnere.

du ser åssen jeg har blitt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...