Gå til innhold

Kona utro


Gjest Gubben

Anbefalte innlegg

Gjest Gubben

Jeg er stolt av å være gift. Stolt av gifteringen. Elsker min hummørsyke kone. Stolt familiefar/pappa. Elsker barna. Stolt ektemann. Lykkelig. Men denne stoltheten fikk, kanskje, ingen knekk. Men usikkerheten er der.

UTRO KONE

Kona var utro mot meg i sommer. Seks ganger hadde hun hemmelig forhold til en arbeidskollega. Hennes påskudd for dette var at jeg var syk og giktisk, noe jeg også er. Men det betyr ikke at jeg ikke kan ha sex med henne. Tvert om. Men det går an å finne lette løsninger for å lette akten for oss. I tillegg mente hun at vårt forhold kanskje ikke var godt oss i mellom. Noe som er feil. Alt er bassert på hennes vilje og psyke.

Mannen hun var utro med hadde selv en syk kone. Hun hadde psykisk/nerve problem grunnet mannen, samt hjerteproblem.

Mannens kone og jeg var trengt opp i et hjørne av ytterligere smerter - pga. deres forhold i tillegg til det vi hadde fra før..

De ble tatt i forhør av sine respektive ektefeller samtidig, og disse "turtelduer" visste ikke råd på hvordan de selv skulle komme ut av dette hjørnet de ble trengt opp i. De innrømmet forhold, men "visste ikke om de skulle avbryte det eller fortsette". Mitt intrykk var at forholdet kun var sexbasert. Arb.kollegaen ville avslutte forholdet tidlig, noe min kone ikke ville.

SAND

Forholdet mellom meg og min kone har vært slik at min kone alltid har helt sand i maskineriet. På motpartens forhold har det vært gubben som har smurt med sand. Lurer på hvordan disse hadde gått sammen?? Min kone har alltid vært hummørsyk og stygg mot meg og barna.

FEILFRI? NEI!

Ingen mennesker er feilfrie. Ikke min kone. Ikke arbeidskollegaen, hans kone eller jeg. Jeg ville redde ekteskapet og har tatt kona til meg. Vi har små barn sammen. Jeg spurte henne hva hun ville gjort om det var jeg som hadde gjort sidespranget. Hun ville ha kastet meg ut, sa hun. Jeg spurte igjen hva hun ville jeg skulle gjøre med henne: Men jeg fortsatte selv - og sa jeg ville ha henne hos meg, som min kvinne. Det heter at man skal tilgi men ikke glemme. Konas sidesprang vil være for meg et kraftig tannverk. Det heter elsk din neste som deg selv. Og kjærligheten gjør blindt.

Min kone gråt to kvelder på rad. Jeg ser på dette som ekte. Men arb.kollegaens kone sa; krokodilletårer! Hun tiltaler min kone som hore.

- Vi venter på graviditetstesten.

SEX

Jeg sa også at jeg har selv lengtet etter henne sexuelt. At hun var min kvinne. Min elskerinne - og min hore. Er det sex hun vil ha, skal hun få mye, og mere til. Det fine med sex er at man åpner sine følelser og hjertet blir åpnet. Vi var nakne for hverandre etterpå. Vi elsket. Vi ærklerte hverandres kjærlighet. Hun takker varmt for den sex hun får. Jeg nevnte at hun er stygg mot meg og barna. Når vi har hatt sex er hun et annet menneske. Er det noe jeg må gjøre, er å forføre henne oftere enn jeg noen gang har gjort tidligere.

TIL SLUTT

Jeg vil støtte min kone. Forsvare henne.

Jeg orket ikke tanken på stemor/far for barna. Hvordan ville de fått det? Mine barn er ikke ting som man ser på som ikkeeksisterende. Og vil heller la min kone få en prøvetid. Jeg vil lykkes med dette. Mitt ønske er lov.

Hvordan ville det gått mellom oss? Bært nag. Forhold til en ny samboer? Ville det bli bedre enn dette? I følge forskere blir ekteskapet bedre i de 5 følgende år for de som hadde en turbulent sak seg i mellom, og som holder på ekteskapet. De som går fra hverandre ble ikke så lykkelige.

Jeg elsker henne, og et menneskes feil blir borte i den dype forelskelsen. Og tilgivelsen her er et sterkt våpen.

Sex gjør mennesker godt. Finnes det forslag fra dere der ute?

Kan man få synspunkter på dette?

Hva er riktig?

Jeg mener det er riktig av meg å ta henne til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt synspunkt er at man ikke kaller kona si for hore.

Hun likte det sikkert - kan jeg nesten lese ut av innlegget hans.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hva vil du vi skal si? At du tenker rett? - Vil HUN og DU fortsette, tross det som har hendt - så ser ikke jeg noen problemer med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt synspunkt er at man ikke kaller kona si for hore.

Men det gjør han vel heller ikke, han refererer til kona til hun andre som ble bedratt sitt utsagn.

Ellers må jeg si at jeg syntes synd på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det gjør han vel heller ikke, han refererer til kona til hun andre som ble bedratt sitt utsagn.

Ellers må jeg si at jeg syntes synd på han.

Han skrev: SEX Jeg sa også at jeg har selv lengtet etter henne sexuelt. At hun var min kvinne. Min elskerinne - og min hore. Er det sex hun vil ha, skal hun få mye, og mere til. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han skrev: SEX Jeg sa også at jeg har selv lengtet etter henne sexuelt. At hun var min kvinne. Min elskerinne - og min hore. Er det sex hun vil ha, skal hun få mye, og mere til. "

Ok, men jeg så innlegget som helhet og da fikk jeg ikke intrykk av at han så på henne som ei hore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men jeg så innlegget som helhet og da fikk jeg ikke intrykk av at han så på henne som ei hore.

Det gjør han nok ikke heller,- jeg leste det som at det var DÆRES måte å tiltale hverandre seksuelt på eller noe sånt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...