Gå til innhold

Til de synske!


manne

Anbefalte innlegg

Jeg leter og leter, men finner den ikke.

Hint: det er en bok og den har noe med sunn mat å gjøre.

Noen som vet hvor den befinner seg?

På forhånd takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke du vil ha no sunn mat, så du har underbevisst fortrengt hvor den befinner seg.

Hmmm...nå er ikke maten til meg.

Kanskje jeg underbevisst ikke vil at andre skal være sunne (og dermed også slanke) siden jeg selv går rundt her som en hvalross og tydelig har fått i meg noe jeg ikke har spist? :oP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På do! :-)

Jeg har så liten do at man må gå ut derfra for å skifte mening. Liten plass til å overse en bok med andre ord! :oP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg var det ikke mye hjelp i! :oP

Ikke har du betalt heller.

Holder synskheten for meg selv til det daler dollar.

Usynsk råd:

Se under senga hvis du leser om kvelden, se under stuabordet, bak sofaen, på terassen, under et håndkle og ikke minst, prøv å løft på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så liten do at man må gå ut derfra for å skifte mening. Liten plass til å overse en bok med andre ord! :oP

Du får sette opp noen bokhyller der til jeg kommer på besøk da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I bosset??

Det er klart...boka er såpass dårlig at det er der den hører hjemme.

Oppskriftene er nogenlunde bra da.

Får lete videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Du har sikkert lagt den i kjøleskapet! Kanskje du skulle sjekke om du hadde en spesiell ingrediens?

Ellers så har du lest på sengen og den har enten havnet i sprekken (på sengen altså) eller under hodeputen.

Eller så har du glemt at du har lånt den bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde i all min pre- og postammetåke selvfølgelig glemt at jeg hadde fått laget en ny bokhylle på kjøkkenet.

Og hvilken plass er vel bedre egnet til å lete etter en bok med oppskrifter enn nettopp på kjøkkenet?

*rødmer*

Ikke dårlig å innrømme den grove forglemmelsen, spør du meg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hmmm...nå er ikke maten til meg.

Kanskje jeg underbevisst ikke vil at andre skal være sunne (og dermed også slanke) siden jeg selv går rundt her som en hvalross og tydelig har fått i meg noe jeg ikke har spist? :oP

Mulig du har rett. Jeg lurer på hvor penga mine tar veien, de forsvinner uten at jeg vet hvor de tar veien, kanskje -det- er en slags fortrengning også ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne får du ikke mye hjelp:o) Finnes ingen synske her. Etterlyste gameboyen til min sønn for mange månder siden og ingen som har funnet den ennå*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne får du ikke mye hjelp:o) Finnes ingen synske her. Etterlyste gameboyen til min sønn for mange månder siden og ingen som har funnet den ennå*s*

Har du sjekket under senga eller i bokhylla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...