Gå til innhold

Dagens nyheter


conan

Anbefalte innlegg

I Stavanger er en drosjesjåfør drept på bestialsk vis. I følge kameraten hans var han godt likt, hadde ingen fiender og kameraten kunne ikke se noen grunn til at sjåføren skulle tas av dage. Likevel mener han at det må være leiemordere som har tatt kameraten av dage...

Hmmm, ingen fiender, men noen tar seg bryet med å leie en morder, som ikke er gratis, for å ta en eller annen godt likt taxisjåfør av dage... Jallalogikk, spør du meg, og det er vel kameraten som er skyldig, tipper jeg.

Friends in high places. En kompis av krompen giftet seg nylig, og tronarvingen med frue deltok i festlighetene. Siden brudgommen er offiser i marinen brukte han like godt jobbens båter til å frakte bryllupsgjestene til evenmentet. Kunne han gjøre det fordi han er offiser, eller fordi krompen kom? Jeg tipper det var fordi krompen kom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...