Gå til innhold

Det var nok ikke et kompliment! .-)


flisa

Anbefalte innlegg

Ei jeg jobba sammen med før - hadde pynta seg til trengsel på julebordet -riktig så lekker var hun ,....hun danset og hadde det moro - SKIKKELIG moro! :-)

Helt til hun danset en skikkelig tettsittende dans med en sprek kollega - leeenge, og han sier ; "Det er så trygt med deg, -du er liksom en av gutta!" :-)

....da kom hun bort til meg og drakk! hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe *s* Nesten noe sånt som: "utrolig at du svetter så lite, du som er så feit" :o)) Nei, det var ikke mye til kompliment. Men at man kan drekke seg mer feminin eller farlig har jeg aldri hørt om ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe *s* Nesten noe sånt som: "utrolig at du svetter så lite, du som er så feit" :o)) Nei, det var ikke mye til kompliment. Men at man kan drekke seg mer feminin eller farlig har jeg aldri hørt om ;o)

nei, ,- vi drakk i ren skjær kjedsomhet - hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe *s* Nesten noe sånt som: "utrolig at du svetter så lite, du som er så feit" :o)) Nei, det var ikke mye til kompliment. Men at man kan drekke seg mer feminin eller farlig har jeg aldri hørt om ;o)

Men det er faktisk mulig å drikke damer jævlig pene, det har jeg gjort flere ganger.

...og en gang klaska jeg en tusenlapp i bardisken foran jeg dame....med ordren: Her har du penger, drekk mæ kjækk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er faktisk mulig å drikke damer jævlig pene, det har jeg gjort flere ganger.

...og en gang klaska jeg en tusenlapp i bardisken foran jeg dame....med ordren: Her har du penger, drekk mæ kjækk!

Og hu svarte? "ække mulig å drekke deg kjekk for en tusning"?....

Eg berre spyr *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-D

Fikk en underlig kompliment nylig, jeg også:

Han (en "kjekkas"): -Hva heter du?

Jeg (sånn måtelig interessert, men høflig): -XXX

Han: -Åh, det var et utrolig stygt navn for en så pen dame!

Jeg bare lo og gikk... Og navnet mitt er ikke SÅ stygt da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hu svarte? "ække mulig å drekke deg kjekk for en tusning"?....

Eg berre spyr *s*

Ja, det var vel noe i den dur'n ho svarte... åssen kunne du gjette det, forresten?

Når er den store dagen over, så du kan drekke att, du'å?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest curious

:-D

Fikk en underlig kompliment nylig, jeg også:

Han (en "kjekkas"): -Hva heter du?

Jeg (sånn måtelig interessert, men høflig): -XXX

Han: -Åh, det var et utrolig stygt navn for en så pen dame!

Jeg bare lo og gikk... Og navnet mitt er ikke SÅ stygt da :-)

Hva heter du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hu svarte? "ække mulig å drekke deg kjekk for en tusning"?....

Eg berre spyr *s*

Har du sett'n Nolte eller? *hopper opp og ned og vil vite* :_)=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som eneste jente i verkstedet, og hadde ikke tatt det ille opp med en sånn kommentar. Men så er jo jeg en av gutta også da, og det syns jeg er helt greit :)

Jeg har blitt temlig herdet etter mange år med menn rundt meg, og det ska litt til før jeg reagerer på det de sier til/om meg. En del av gutta er mye mer hårsåre enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og det der skulle jeg liksom skjønne? :-)

Neida... men veit du hvem som speller på Æljfestivalen i Aremark i september? *hrrrrr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida... men veit du hvem som speller på Æljfestivalen i Aremark i september? *hrrrrr*

Kan tenke meg det ja! :-)

(later som jeg er helt med her.......trenger lunsj snart jeg, er blitt dum)

..............okeida - dummere..............:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...