Gå til innhold

Kompliment , eller ikke?


Gjest lurermegselv

Anbefalte innlegg

Gjest lurermegselv

Var på ferie nylig , og lurer på dette:

2 gutter på ca 14 år plystrer etter meg og den ene utbryter

"Wow , hun var lekker .Bare synd hun er såå gammel!"

Kompliment eller ikke nåe en er 29 år (og flerbarns- mamma)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt er dette ett kompliment. Det er ett kjempekompliment også. Husk at for 14 årige gutter eller jenter, så er 29 år kjempegammelt. De har ikke evnen til å vurdere alder på en ordentlig måte, som de vil gjøre når de blir eldre.

Da er du nok ett sveisent kvinnemenneske:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest George

Det som forundrer meg her er at du som 29-årig flerbarnsmor, som du kaller det, i det hele tatt bryr deg om hva to 14-åringer som slenger kommentarer på gata skulle mene om deg. Gutter i den alderen er jo kjent for å "få ståpikk bare de ser en damesykkel" :)

Tviler ikke på at du er en flott jente men jeg ville nok fisket komplimenter hos noen litt mer voksne karer var jeg deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som forundrer meg her er at du som 29-årig flerbarnsmor, som du kaller det, i det hele tatt bryr deg om hva to 14-åringer som slenger kommentarer på gata skulle mene om deg. Gutter i den alderen er jo kjent for å "få ståpikk bare de ser en damesykkel" :)

Tviler ikke på at du er en flott jente men jeg ville nok fisket komplimenter hos noen litt mer voksne karer var jeg deg ;)

Man tager hva man haver. Hadde en ti-åring plystret etter meg, hadde han reddet dagen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...