Gå til innhold

ja nå kan ho angre nå! Røya! :-)


flisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det å kalle den dama der for en røy er regelrett langt verre enn å banne i kirken.

Bare så det er sagt!

Bifalles, selvsagt. Uhørt er det, og vitner om total mangel på dannelse, smak, innsikt, evne til sammenligning, dårlig syn, varig svekkede sjelsevner, traurig oppvekst, dårlige tenner og flisete hår, hengerumpe og baklommepupper, negativ saldo på kontoen og seks tær på venstre fot.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bifalles, selvsagt. Uhørt er det, og vitner om total mangel på dannelse, smak, innsikt, evne til sammenligning, dårlig syn, varig svekkede sjelsevner, traurig oppvekst, dårlige tenner og flisete hår, hengerumpe og baklommepupper, negativ saldo på kontoen og seks tær på venstre fot.... ;-)

Jeg har ikke noe mer å legge til her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Flis)gubbefan

Bifalles, selvsagt. Uhørt er det, og vitner om total mangel på dannelse, smak, innsikt, evne til sammenligning, dårlig syn, varig svekkede sjelsevner, traurig oppvekst, dårlige tenner og flisete hår, hengerumpe og baklommepupper, negativ saldo på kontoen og seks tær på venstre fot.... ;-)

Normalt ville jeg slått deg helseløs for denne utilbørlige insinuasjonen om min kone, men siden jeg selv har falt i unåde for min kommentar om den vakre Angelina, og avstedkom regelrett haust i heimen da jeg kom i skade for å nevne en flott kyssetrut, så skjærer du klar med rimelig god margin.

Når hun omsider leser dette, så sitter jeg på en berghylle i Nepal med kald kaffe på thermos og hermetiserte vafler.

Hjem kjære hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Normalt ville jeg slått deg helseløs for denne utilbørlige insinuasjonen om min kone, men siden jeg selv har falt i unåde for min kommentar om den vakre Angelina, og avstedkom regelrett haust i heimen da jeg kom i skade for å nevne en flott kyssetrut, så skjærer du klar med rimelig god margin.

Når hun omsider leser dette, så sitter jeg på en berghylle i Nepal med kald kaffe på thermos og hermetiserte vafler.

Hjem kjære hjem...

Nettopp, veldig brukandes lepper.. blandt annet.

De er verdt turer til både Nepal og LaLa-land, så jeg er ikke veldig overrasket over at Angie faktisk er unntaket som gjør at du ikke forsøker å feie gulvet med meg.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å kalle den dama der for en røy er regelrett langt verre enn å banne i kirken.

Bare så det er sagt!

Leppene hennes ser jo ut som to kjønnslepper - - - men det er vel det som er hele "greia" med ho! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt ville jeg slått deg helseløs for denne utilbørlige insinuasjonen om min kone, men siden jeg selv har falt i unåde for min kommentar om den vakre Angelina, og avstedkom regelrett haust i heimen da jeg kom i skade for å nevne en flott kyssetrut, så skjærer du klar med rimelig god margin.

Når hun omsider leser dette, så sitter jeg på en berghylle i Nepal med kald kaffe på thermos og hermetiserte vafler.

Hjem kjære hjem...

Hva fanken er det ho har som ikke jeg har MYE mer av! :-)

Ikke no' synd på deg! Og kaffen er ALLTID varm! .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bifalles, selvsagt. Uhørt er det, og vitner om total mangel på dannelse, smak, innsikt, evne til sammenligning, dårlig syn, varig svekkede sjelsevner, traurig oppvekst, dårlige tenner og flisete hår, hengerumpe og baklommepupper, negativ saldo på kontoen og seks tær på venstre fot.... ;-)

Fine pupper har jeg i alle fall,- jah! det skal jeg ha! *smal trutmunn* :-)

http://forumianer.zzn.com/Customization/DeployImage/forumianer_Capt.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kartoffel

Leppene hennes ser jo ut som to kjønnslepper - - - men det er vel det som er hele "greia" med ho! *s*

Gjør de? Oi oi oi, jeg har tydligvis vært sammen med feil jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

jentE, ingen andre ser ut sånn! :-)

bare se: her er hun normal:

http://www.absolutely.net/jolie/pic106.htm

og her har hun sprøyta inn noe: http://www.absolutely.net/jolie/pic232.htm

jækk - så ekkelt! :-)

Er det meg du kaller jentE?

Nå fikk jeg litt angst - vet du noe jeg ikke vet?

Men ellers, det kan da ikke være vanlig med sånne lepper der nede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det meg du kaller jentE?

Nå fikk jeg litt angst - vet du noe jeg ikke vet?

Men ellers, det kan da ikke være vanlig med sånne lepper der nede?

jeg mente at HUN var EN jente - og ikke om du skrev slike jentER....''

Åja! så du har ikke sett det du! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mente at HUN var EN jente - og ikke om du skrev slike jentER....''

Åja! så du har ikke sett det du! :-)

Hadde hun hatt skjegg og bart, så kunne jeg tildels vært enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

jeg mente at HUN var EN jente - og ikke om du skrev slike jentER....''

Åja! så du har ikke sett det du! :-)

Nei, jeg har ikke vært med noen som har brukt lebestift der... eller er det meg som ikke har sett godt nok etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...