Gå til innhold

Liza i London, birdie og thinkerbell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• thinkerbell

29

• Singularity

18

• SierDuDet

10

• Lionn

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Liza i London

Kanskje du rett og slett har noe guddommlig over deg?

Hvordan båt er det du har skaffet deg, størrelse og sånn?

Siden det ikke er noe motordur der, det skulle ikke tilfeldigvis være en seilbåt? Du ser det når du går ut på dekk, hvis det er en eller flere sånn lange stolper som står rett til værs der?

Du er grei du!

Endelig en som forstår meg!!!

Sånne stolper vet jeg hva er, for en av dem svingte...uten blinklys eller andre tegn...og dulta meg i sjøen.

Denne balja BRÅKER!!!

Jeg skulle egentlig få låne en sånn som har motoren på innsiden og sier "tøff", men så ble eieren litt betenkt...det var noe med noen skjær i sjøen og sånn.

Og så skulle jeg låne en stilig "Havets Jaguar" med kjempesterk motor......men så sa jeg visst noe galt om fart...og så ble det denne gamle robåten med en visp bakpå.

*Vil til sivilisasjonen*

Annonse

Du er grei du!

Endelig en som forstår meg!!!

Sånne stolper vet jeg hva er, for en av dem svingte...uten blinklys eller andre tegn...og dulta meg i sjøen.

Denne balja BRÅKER!!!

Jeg skulle egentlig få låne en sånn som har motoren på innsiden og sier "tøff", men så ble eieren litt betenkt...det var noe med noen skjær i sjøen og sånn.

Og så skulle jeg låne en stilig "Havets Jaguar" med kjempesterk motor......men så sa jeg visst noe galt om fart...og så ble det denne gamle robåten med en visp bakpå.

*Vil til sivilisasjonen*

Det er ikke rart du ikke får låne noe med fart. I hvertfall ikke om du forteller folk hva du presterer å gjøre på land - med biler - selv uten fart! :)

Men du.. .er du til sjøss? Helt seriøst?

Gjest Liza i London

De gir seg nok :-)

Ser visst ikke ut som om Liza får muligheten til å besøke dere i morgen :-/

Ikke si det til bella, men nå som jeg har adressen så lempes Peter og Nanny av uten gatedøren hennes. Peter vil se "den norske stjernen"

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...