Gå til innhold

Liza i London, birdie og thinkerbell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• thinkerbell

29

• Singularity

18

• SierDuDet

10

• Lionn

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Liza i London

Det er ikke rart du ikke får låne noe med fart. I hvertfall ikke om du forteller folk hva du presterer å gjøre på land - med biler - selv uten fart! :)

Men du.. .er du til sjøss? Helt seriøst?

det bedrøvelige er at jeg ikke behøver å fortelle....ryktet kommer før meg!!

javiss er jeg til sjøss....hele den store, skremmende Tvedestrandsfjorden skal forseres om jeg skal møte bella og birdie.

Livet er ikke lett, nei..og til sjøss er det i tillegg vått

det bedrøvelige er at jeg ikke behøver å fortelle....ryktet kommer før meg!!

javiss er jeg til sjøss....hele den store, skremmende Tvedestrandsfjorden skal forseres om jeg skal møte bella og birdie.

Livet er ikke lett, nei..og til sjøss er det i tillegg vått

Fra alvor til spøk: Du har altså leid deg en båt, du og dine små hjerteknusere, og så farter dere rundt om i landet?

Du har ikke kjørt fra England også, håper jeg? :)

Annonse

Alvorlig talt...Peter er helt ufarlig!! Stueren er han også!!

Og Nanny skal IKKE ha med "arvesynden"

okei... som sagt peter er jo skjønn.. så han kan jeg godt ta.. Og nanny...UTEN arvesynden..hm... høres faktisk bra ut!!!

hadde tenkt å kidnappe henne uansett :)))))

Gjest Liza i London

Fra alvor til spøk: Du har altså leid deg en båt, du og dine små hjerteknusere, og så farter dere rundt om i landet?

Du har ikke kjørt fra England også, håper jeg? :)

Nei, vi fløy...det gikk bra!

Og båtene, de tilhører tjukke slekta...skulle jo tro at de da ville låne dem til meg?

Hmmm

Gjest Liza i London

okei... som sagt peter er jo skjønn.. så han kan jeg godt ta.. Og nanny...UTEN arvesynden..hm... høres faktisk bra ut!!!

hadde tenkt å kidnappe henne uansett :)))))

Ånei, du!!!

Hvordan skulle det gå med oss uten Nanny?

har du virkelig hjerte til å være så ond mot de stakkars små

* klipper og limer mail til tante*

Annonse

Nei, vi fløy...det gikk bra!

Og båtene, de tilhører tjukke slekta...skulle jo tro at de da ville låne dem til meg?

Hmmm

Vel... det er vel egentlig i bunn og grunn lettere for deg å låne båter av villt fremmede, enn av folk som vet hva du er kapabel til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...