Gå til innhold

Hjelp! To uker til skolen begynner...


spirito

Anbefalte innlegg

...og jeg har ikkeno sted å bo!

Hva gjør man da da? Det tar godt over tre timer med tog til skolen, det er jo ikke gjennomførbart når skolen begynner 7.30 på morgenen *sukk*

Hvor kan jeg finne hybel? Jeg har lett i hele sommer, men finner ikkeno som ikke er leid ut. Alt som er igjen er de jeg ikke har råd til.

Kanskje jeg bør annonsere i en avis? Hvilken avis er det flest Sarpinger leser da?

Huff, tenk om jeg må bo på gata :Þ

Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Den eneste avisa i Sarpsborg er Sarpsborg arbeiderblad,www.s-a.no ,men du bør vel undersøke litt i byene rundt også,under 2 mil både til Fr stad og Halden

Lykke til videre(årnær sæ helt sikkert)

skal sjøl begynne på høyskolen i Fr stad i høst,men bor jo i byen,så jeg slipper å lete etter hybel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og leser på DOL mens jeg prater med ei god venninne på telefonen. Måtte jo lese dette innlegget for henne, i og med at vi begge er fra Særp :-)

Tro det eller ei, men foreldrene hennes har en leilighet til leie. De bor ca. tre minutter i gangavstand fra Østfold Ingeniørhøyskole (heter det forresten det fortsatt?), og pleier hvert år å leie ut til studenter. I år har de faktisk ikke leid ut ennå, etter det min venninne visste.

Så, om du er interessert, send meg en mail, så skal du få telefonnummeret deres :-)

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gata trenger du ikke bo på spirito. Hva med å leie deg en campingvogn eller bo i en campinghytte til du finner deg hybel. Selv bodde jeg i ei campinghytte i to uker før jeg fikk hybel. Tror ikke vi betalte så mye heller, siden det var utenfor sesongen.

Lykke til med boligjakten din:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...