Gå til innhold

Peiling på undulater??


Gjest vil ha egg

Anbefalte innlegg

Gjest vil ha egg

Jeg har to undulater,en han og en hun.Tror jeg iallfall.Hannen var blå på nebbet før,men nå er han blitt brun han også!!!Fuglene er ca 2 år gamle.De har aldri parret seg,jeg har hatt rugekasse hengende oppe flere ganger,i flere uker av gangen.Fuglene er uvenner nesten konstant,det er hunnen som er argsint.

Hva kan jeg gjøre for å få dem til å parre seg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis de ikke er venner tror jeg ikke de parrer seg jeg.

Våre undulater som var kjempevenner os småkysset hele dagen la egg og fikk mange søte små undulatbarn.

Hvis du ikke er kjapp med å ta ut rugekassen etter at ungene er blitt store parrer de seg igjen og legger nye befruktede egg.

Og så er det på'n igjen Forståsegpåerne fraråder for mange kull etter en annen. Det sliter ut hunnen.

Tenk deg om to ganger før du går i gang med dette. Rugekassen lukter noe for jævlig etter en stund også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen undulater bruker flere år på å bli venner. Og er de ikke venner blir det ikke unger.

Se på det som et arrangert ekteskap :) Av og til tar det tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...