Gjest sussi Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Heisann :-)) Kommer meg sikkert ikke på nett i morgen, så jeg ville bare si GRATTIS MED DAGEN I MORGEN 7 august!! Håper du får en kjempefin dag!! Klem fra 0 Siter
Gjest sussi Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 ha, ha, ha........ men, takk allikevel! hehe..... Gleden er helt på min side!! Klem 0 Siter
Melaisa Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Grattttttttiss! Jeg drikker sikkert øl utenfor idet du runder, men du kan få lov til å ha bursdag fordet om ;-) Kos deg kjempemasse! Jeg skal lete litt ekstra etter boken i bursdagsgave :-Þ 0 Siter
x-ar Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 hehe..... Gleden er helt på min side!! Klem var ikke i tvil om noe annet! 0 Siter
x-ar Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Grattttttttiss! Jeg drikker sikkert øl utenfor idet du runder, men du kan få lov til å ha bursdag fordet om ;-) Kos deg kjempemasse! Jeg skal lete litt ekstra etter boken i bursdagsgave :-Þ takker og bukker. Koz deg! Men hvorfor øl på en tirsdag? 0 Siter
Lionn Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Gratulerer med 89-årsdagen. Koz og klemz fra 0 Siter
Lionn Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 takker og bukker. Koz deg! Men hvorfor øl på en tirsdag? Hvorfor? Det hadde vel vært mer naturlig å spørre hvorfor ikke? 0 Siter
Melaisa Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 takker og bukker. Koz deg! Men hvorfor øl på en tirsdag? Det er jo sommerferie og fint vær!!! I tillegg så hadde vi besøk av min søster og den ganske ferske typen. Og det er bare én dag siden jeg antar jeg skulle ha mensen ;-) 0 Siter
ingera Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Det er jo sommerferie og fint vær!!! I tillegg så hadde vi besøk av min søster og den ganske ferske typen. Og det er bare én dag siden jeg antar jeg skulle ha mensen ;-) Lise er på tjukka:-) Heeeeelt sikkert! 0 Siter
Melaisa Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Lise er på tjukka:-) Heeeeelt sikkert! Pøh. Det kan jeg da umulig være. Jeg er jo full! 0 Siter
ingera Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Pøh. Det kan jeg da umulig være. Jeg er jo full! Det ene utelukke rikke det andre 0 Siter
ingera Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Det ene utelukke rikke det andre utelukker ikke *huske forhåndsvisning neste gang* 0 Siter
Melaisa Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 utelukker ikke *huske forhåndsvisning neste gang* Ja det er jo litt vittig at vi får termin 9. april begge to ;-) 0 Siter
Lionn Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Lise er på tjukka:-) Heeeeelt sikkert! Gammelt nytt. 0 Siter
ingera Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Ja det er jo litt vittig at vi får termin 9. april begge to ;-) Jaja, jeg skal ha en ullsokk jeg, du får en bebis. Hah! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.