birdie Skrevet 7. august 2002 Skrevet 7. august 2002 Hepp, hepp, x-ar! Ta en liten en for meg, da. ) 0 Siter
x-ar Skrevet 7. august 2002 Skrevet 7. august 2002 Hepp, hepp, x-ar! Ta en liten en for meg, da. ) Takker og bukker! Har herved forsynt meg en ekstra gang av birdien... De edle dråper får vente jeg er ferdig med å amme! 0 Siter
x-ar Skrevet 7. august 2002 Skrevet 7. august 2002 Solhilsner kommer fra Fredrikstad! Tusen takk, søte venn ;-) 0 Siter
x-ar Skrevet 7. august 2002 Skrevet 7. august 2002 Gratulerer med dagen!!!! )) Tusen takk ;-) 0 Siter
x-ar Skrevet 7. august 2002 Skrevet 7. august 2002 Gratulerer med dagen! :-) Takker og bukker ;-) 0 Siter
x-ar Skrevet 7. august 2002 Skrevet 7. august 2002 Gratulerer så mye med dagen:-) Tusen takk ;-) 0 Siter
x-ar Skrevet 7. august 2002 Skrevet 7. august 2002 Gratulerer gamling ;o) Klem fra Pass deg! Tusen takk for e-kortet!!! 0 Siter
x-ar Skrevet 7. august 2002 Skrevet 7. august 2002 Gratulerer med 89-årsdagen. Koz og klemz fra TAKK! Men, det var helt unødvendig av deg og røpe for de andre hvor gammel jeg ble idag! Syns godt jeg kunne fått beholde den hemmeligheten en stund til! Ellers, hvis du er litt opplyst, så vet du nå at jeg burde hatt nicket LION! 0 Siter
birdie Skrevet 7. august 2002 Skrevet 7. august 2002 Takker og bukker! Har herved forsynt meg en ekstra gang av birdien... De edle dråper får vente jeg er ferdig med å amme! Jaja, felles skjebne, felles trøst - er det ikke det de sier? (og er det ikke herlig å kunne forsyne seg en ekstra gang uten at det synes på linjene? ;o)) 0 Siter
x-ar Skrevet 7. august 2002 Skrevet 7. august 2002 Jaja, felles skjebne, felles trøst - er det ikke det de sier? (og er det ikke herlig å kunne forsyne seg en ekstra gang uten at det synes på linjene? ;o)) løper og finner et til stykke jeg da! 0 Siter
Lionn Skrevet 7. august 2002 Skrevet 7. august 2002 TAKK! Men, det var helt unødvendig av deg og røpe for de andre hvor gammel jeg ble idag! Syns godt jeg kunne fått beholde den hemmeligheten en stund til! Ellers, hvis du er litt opplyst, så vet du nå at jeg burde hatt nicket LION! Jeg er ikke opplyst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.