Gå til innhold

Man finner ut mye ved å ha mtv på i bakgrunn en hel natt...

Anbefalte innlegg

javel ikke så lett å vite: mange er jo bastant i det synet på britney spears.

Jeg liker ikke bitchen, jeg, men det er utstrålingen hennes og hennes ektreme inkompetanse i forhold til musikk som gjør det.

Jeg gir da f... i om hun er jomfru eller ikke, og jeg må bare beklage at jeg ikke følger godt nok med i sladrebladene til å vite når og av hvem hun ble spretta.

Fortsetter under...

Skjønner det siden konkluderer med ting som ikke stemmer:)

Jeg hadde tenkt til å dra i land noen stygger, også, men siden jeg var usikker på hvordan det ville bli mottatt så droppet jeg det :)

Men det hadde ikke vært vondt ment :)

Jeg hadde tenkt til å dra i land noen stygger, også, men siden jeg var usikker på hvordan det ville bli mottatt så droppet jeg det :)

Men det hadde ikke vært vondt ment :)

Om meg?

For øvrig må jeg bare si at jeg har ingenting i mot Lion.

Annonse

Oj, det var mye!

Visste du at Marilyn Manson faktisk er prestesønn, og denne..øh..spesielle musikkstilen er hans opprør?

Tja, ikke vet jeg, men da er sikkert fadern hans stolt av sønnen som solgte seg til mtv industrien. Som så mange andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...