Gå til innhold

Noe galt i dette?


Gjest lazy ass

Anbefalte innlegg

Gjest lazy ass

Jeg er en jente på 20 år.

Jeg er bedagelig anlagt.

Kun en interesse har jeg: slappe av med mat.

Så dagens eneste gjøremål er å kjøpe inn litt godis og litt mat og ligge å slappe av foran tv'n og kose meg...

Når det ikke er noe på tv'n, går jeg på dataen.

Noe mer trenger jeg ikke av livet.

Ønsker selvfølgelig å ha en enkel jobb å gå til, men så kan jeg bare slappe av når jeg er ferdig der.

Er det normalt?

Er nesten litt synd å mer eller mindre kaste bort livet sitt på denne måten, men jeg orker ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ditt liv så det er du som bestemmer hva du gjør med det.

Men blir jo lat av å være lat. Dessuten høres det jo ut som en ganske asosial tilværelse. Det kan jo påvirke deg over tid.

Man kan jo være lat utendørs også. Finne en kafe - gå på kino - besøke venner osv.

Skaff deg en jobb hvertfall hvis du ikke har det. Jeg gidder ikke å fø på deg ! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lazy ass

Det er jo ditt liv så det er du som bestemmer hva du gjør med det.

Men blir jo lat av å være lat. Dessuten høres det jo ut som en ganske asosial tilværelse. Det kan jo påvirke deg over tid.

Man kan jo være lat utendørs også. Finne en kafe - gå på kino - besøke venner osv.

Skaff deg en jobb hvertfall hvis du ikke har det. Jeg gidder ikke å fø på deg ! *S*

jeg før på meg selv altså,(arv etter mamma) går ikke på sosialen eller noe. men jobb skal jeg ha det er sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg før på meg selv altså,(arv etter mamma) går ikke på sosialen eller noe. men jobb skal jeg ha det er sikkert...

Det er bra ! :-)

Du kan jo finne noen å late deg sammen med og da - så blir det ikke så ensomt.

Ellers så har alle sine late perioder i løpet av livet - så du er nok ganske normal.

Hva med å studere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe galt, næh. Slappe av i blant må vi alle, men hele tiden høres uhoverlig kjedelig ut. Hva når alle er ferdige med ferien? Men man gjør jo som man vil, det viktigste er at man er fornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...