Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallo bondeknøler.

Ferien er over og jeg har fått langt hår og sjegg.

Jeg lurer på en ting i dag; hvorfor er menneskets tarmsystem så sinnsykt langt?? Hallo Gud? Hvorfor?

Dessuten syns jeg at vannmelon er fryktelig oppskrytt. Det provoserer meg at "alle" skal spise denne dumme frukten om sommeren, som attpåtil ikke smaker noen ting.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66522-retz-og-andre-b%C3%B8nder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hvorfor i helvete diskriminerer du oss byfolk - tror du ikke vi kan svare på sånt eller?????

Det er ikke grenser for hva jeg vet !!!

Hvor har det f.eks blitt av barkbillene da? For omtrent 20 år siden var det barkebillefeller overalt? N snakker ingen om barkebiller. Hjalp det liksom med de fellene? HÆ? Svar meg på det du din kunnskapsfulle bydott!

Annonse

Hvor har det f.eks blitt av barkbillene da? For omtrent 20 år siden var det barkebillefeller overalt? N snakker ingen om barkebiller. Hjalp det liksom med de fellene? HÆ? Svar meg på det du din kunnskapsfulle bydott!

Øhhh......

Øysten Sunde har dem med på turne forresten - så har han stengt dem inne i turnebussen sin !

Neeeei, tror ikke det. Har vært endel på hytta, så jeg er ikke helt oppdatert. Reiser antagelig på hytta igjen i morgen. Hele ulvefamilien + Shannon og lille Joppe O'Neill er der. :-)

Retz: SELVSAGT har stakkars Joppe gått glipp av noe ! Hun gikk glipp av hele Thor de France her på DOL !!!!

Joppe: Du gikk glipp av TdF oppsumeringene her på Dol. Men "vi" gjorde det kjempebra !!!!

Annonse

Gjest retvizan

Retz: SELVSAGT har stakkars Joppe gått glipp av noe ! Hun gikk glipp av hele Thor de France her på DOL !!!!

Joppe: Du gikk glipp av TdF oppsumeringene her på Dol. Men "vi" gjorde det kjempebra !!!!

Wulfi: Dæver'n, hun HAR virkelig gått glipp av noe!

Joppe: Vil du jeg skal klippe og lime litt? Sånn at du får med deg alt?

Gjest retvizan

Enig - vannmelon er bare for å skyte blink på, HONNING- eller NETT-melon med skinke, derimot! -og et rødt (eller 10) cotailbær NAM!

Har fått skjegg jeg også - må til og nappe!

velkommen "HJEM" :-)

Honningmeloner er også godt egna til blinkskyting. Har du ikke lest Sjakalen?

;-)

Gjest retvizan

Nei! Har ikke lest den! - - jeg har ikke lest mye jeg! hehe

Gammel bok det der, fra 70-tallet tror jeg.

Åssen går det med Mankell da? Jeg skulle begynne på nr 4, men der hadde høvdingen vært og snappa'n. Nå leser jeg Val McDermid, begynt på nr 2. Den jeg leste først, Retterstedet, var god! Tror du hadde likt den.

Løp og kjøp! :-)

Eller du kan låne den av meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...