Gå til innhold

Crabsticks....!!


BettyBlue

Anbefalte innlegg

Hva i huleste er egentlig crabstick!

Det heter seg at det ikke er krabbe i det hele tatt, men fisk med krabbe-ekstrakt i...

Når jeg leser innholdsfortegnelsen, står det så kjekt og greit:

Innhold: Crabstick, vann, salt, eddik, sitronsyre, konserveringsmiddel.

Fryktelig feigt.

Hva med denne konsistensen?

Ingen fisk jeg vet om ser slik ut i konsistensen.

Er det finmalt fiskemasse tilstatt krabbeekstrakt, siden spaltet og strimlet, malt med rød maling uttapå og siden pakket inni plastikk.

Voldsomme greier. Hvorfor kan vi ikke rett og slett få krabbekjøtt?

Jeg aner virkelig ugler i mosen. Katten min vil ikke engang spise det.

Antakelig er det hvalhjerne i krabbebuljong, men det vil ingen si fordi da får de Greenpeace på nakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Crabsticks hører Fanden til!

Du er ikke særlig glad i skalldyr skjønner jeg? ; ) "reker og crabsticks hører fanden til.."

Hva med fiskeboller? : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke særlig glad i skalldyr skjønner jeg? ; ) "reker og crabsticks hører fanden til.."

Hva med fiskeboller? : )

Fiskeboller i hvit saus går an, likeså kokt torsk med masse smelta smør på. Ørret går til nød an. Resten av fiskearten hører Fanden til. Særlig laks.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver : Er det finmalt fiskemasse tilstatt krabbeekstrakt, siden spaltet og strimlet, malt med rød maling uttapå og siden pakket inni plastikk."

Og det er fakta :-)

http://www.google.com/search?hl=no&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=crabsticks&btnG=Google-s%C3%B8k&lr=lang_no

syns faktisk det er godt jeg - oppå kald fiskepudding med kaviar på toppen, og litt dill......men der har du MEG lissom! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Fiskeboller i hvit saus går an, likeså kokt torsk med masse smelta smør på. Ørret går til nød an. Resten av fiskearten hører Fanden til. Særlig laks.

:o)

Da har du ikke smakt store, deilige laksebiter blandet med masse godt i en wokpanne.

Nam,nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...