Gå til innhold

Spørsmål om nett-bank


Gjest Vanessa

Anbefalte innlegg

Gjest Vanessa

Når man betaler regnnger med nettbanken ,så krysser jeg aslltid av på "Kviteringsoblat". Når denne kommer i posten så er det et lite kviterings-klistremerke nederst på arket. Skal det klistres PÅ den regningen jeg har betalt, eller er hele det arket som kommer i posten kviteringen liksom ? Sikkert dumt spørsmål ,men ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg krysser som regel ikke av for kvittering, fordi det som regel ikke er nødvendig. Blir det spørsmål, skal det være nok å vise til kontoutskriften din. I tillegg koster det jo penger...

Men over til spørsmålet ditt: klistrer du på den lappen, så er vel det nok kvittering? Det burde ikke være nødvendig å ta vare på hele arket. Papir tar jo som kjent mye plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør du som du vil med! :-) Du kan f.eks lime alle opp på et ark, så du slipper å samle på alle fakturaene. Jeg bestiller bare slike oblater når det er forsikringer og bil-og tv-avgifter.....men har aldri hatt bruk for det. man kan jo også kjøre ut kvitteringslister fra nettbanken, ved forespørsel...det koster som regel pengerå få slike oblater - så det gidder jeg sjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt på 22

Dette klistremerket er da vanligvis ikke nødvendig?

Koster vel en femmer å få det også... Jeg krysser av for det bare hvis jeg skal ha kvitteringsstempel til medlemskort o.l. Ellers er utskrift fra nettbank nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Den kvitt.oblaten er nesten aldri nødvendig. Før ba jeg om den for alle medlemskort, men når jeg skjønte at medlemskorta aldri ble vist til noen, så slutta jeg fort med det.

Penger ut av vinduet med andre ord!

Har du ikke kvittering når du trenger NAF eller reiseforsikringa, så har de datasystemer hvor de kan sjekke at du har betalt så lett som bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...