Gå til innhold

FU: Hvem (i tilfelle) gjorde Mette Marit gravid ?


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Vel, du skal ikke se bort fra at det er den gode vennen, Morten Andreassen..

Men, jeg tror ikke hun kommer til å få flere barn, de er skilt innen 5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Vel, du skal ikke se bort fra at det er den gode vennen, Morten Andreassen..

Men, jeg tror ikke hun kommer til å få flere barn, de er skilt innen 5 år.

I følge statistikken ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Orker ikke. Fortell meg heller hva jeg kan gjøre i Lisboa.

Har vært der en gang, en uke, på en runde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hva er et must å få med seg?

Veit ikke, jeg syns det var kjedelig der, og statuer bryr jeg meg ikke om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke, jeg syns det var kjedelig der, og statuer bryr jeg meg ikke om...

Ok, jeg holder vel ut i 2 - 3 dager. Jeg får reise og opphold gratis i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hva er et must å få med seg?

Omtrent hele byen, kirker, palasser, utsiktspunkter, parker. Du sliter ut et par sko tenker jeg. Jeg bodde i Setubal ganske lenge, og var ikke i Lisboa mer enn et par ganger. Prøv å få kjøpt med deg klær og sko i det minste. Ikke handle i turistsentrene. Spør f eks en taxisjåfør om hvor du kan handle billig, broren hans driver sikkert en mote- eller skobutikk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent hele byen, kirker, palasser, utsiktspunkter, parker. Du sliter ut et par sko tenker jeg. Jeg bodde i Setubal ganske lenge, og var ikke i Lisboa mer enn et par ganger. Prøv å få kjøpt med deg klær og sko i det minste. Ikke handle i turistsentrene. Spør f eks en taxisjåfør om hvor du kan handle billig, broren hans driver sikkert en mote- eller skobutikk :-)

Hvis ryktene taler sant, så er det 30 grader i skyggen der nede. Det blir nok mest å sitte på en utekafé og la andre mennesker passere meg :-) Det skal visst være med en som er litt kjent der nede også.

Shopping er jeg faktisk mettet på, men gode sandaler og luftige gevanter taes med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...