Gå til innhold

endelig

smilla1365380241

Anbefalte innlegg

smilla1365380241

Første sommeren på 6 år at tankene mine ikke har gått til hva som skjedde den julikvelden! Hver sommer i hele juli er sommerens lyse herlighet stikk i strid med tankene og følelsenes tunge mørke. Jeg graver meg ned og lukker meg inne, og vil helst forsvinne. Men i år....tankene har streifet meg, men de har ikke fått plass i livet mitt. Jeg har kontroll igjen. Det er godt. For da er det håp! Han har ødelagt mange julinetter, som egentlig skal være så fine. Men sommerens gjenoppdagelse av gledene ved sol, sjø, reker og hvitvin, uten salte tårer og tungt sinn, har gitt meg tro og en indre ro. håper det er flere av dere der ute som har oppdaget, eller vil få muligheten til å oppdage denne følelsen! Jeg har lært at det tar tid, men at det er verdt å vente på. og kjempe for!

Lykke til alle sammen!

Jeg tenker på dere!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66558-endelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...