Gå til innhold

"Priggevannblemmer" under foten

Anbefalte innlegg

Var jo her jeg skulle poste.

Innlegget skrevet av guru i Idrettslegen

7/8-2002 klokken 14:21

Status: Ønsker svar fra fagperson og lesere

--------------------------------------------------------------------------------

"Prikkevannblemmer" under foten

Har fått noe som jeg kun kan forklare som "Prikkevannblemmer" på den ene fotsålen. For noen mnd. siden, begynte jeg og klø under den ene foten. Da jeg så etter hva dette var, oppdaget jeg at jeg hadde mange "prikker" på størrelse (opp til) med ett knappenålshode (under huden). Da jeg stakk hull på disse, kom det klar veske ut, slik som man får fra vannblemmer. I ettertid, har det kommet flere og mindre "blemmer", rundt 100 stk., for ikke å snakke om kløen. Ettersom jeg har klødd meg en del under foten, har jeg noen ganger fått revet av litt av det øverste hudlaget - da ser jeg masse små og store hull der det har samlet seg veske. Trykker jeg da rundt dette området, pipler det ut veske. Har selv lurt på om dette kan være skabb. Har vist dette til en annen person, men hun mente det ikke var skabb (men hva vet vi - som aldri har sett dette før?). Jeg kjenner ingen andre som har beskrevet det jeg har. Hva kan dette være? Og ikke minst - hvordan bli kvitt det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66563-priggevannblemmer-under-foten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...