Gå til innhold

Tips om bra deo (dame)


bratsj

Anbefalte innlegg

Hei

Har ett mikro-problem (alt er som kjent relativt relativt...), og det er å finne den perfekte deodoranten. Jeg har kun to "krav" (bortsett fra at den skal lukte mildt og godt, ikke for sterkt, men det gjør jo de fleste)

1) Den må ikke inneholde alkohol 8det sviiiiir sånn i nybarberte armhuler!)

2) Den må ikke etterlate seg hvite flekker på alle mine sorte topper.

Noen som har tips om en som kan begge disse tingene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Seline

(Det var jo en lang tråd om dette for bare et par dager siden?!?)

Mitchum deo er veldig bra, ihvertfall. Fåes uparfymert også. Grønn flaske -litt dyr. De har den på Cubus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Det var jo en lang tråd om dette for bare et par dager siden?!?)

Mitchum deo er veldig bra, ihvertfall. Fåes uparfymert også. Grønn flaske -litt dyr. De har den på Cubus.

Takker for svar. Jeg SÅ at det var en tråd om deoer for noen dager siden - men den tok ikke for seg deoer som lager hvite flekker under armene på sort tøy.Jeg har prøvd ett par av de som foreslåes her også - men det blir altså hvitt på tøyet, det var DET som var poenget mitt da serru ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...