Gå til innhold

Jeg synes ikke vi skal glemme..


conan

Anbefalte innlegg

... at Mette- Marit og Kronprinsen også er mennesker, ikke bare figurer som vi kan det det morsomt på bekostning av. Joda, M-M har en brokete fortid, og har sikkert gjordt mye hun angrer på, men når kongefamilien kan se gjennom fingrene med dette og la historie være historie, så bør vel vi også klare det, for pokker!!??

Kanskje hun er gravid nå, kanskje hun aborterte i vinter, da man spekulerte i det, og så sitter dere her og gjør narr av dette, og spekulerer på om det kan være en annen en vår Kongesønn som er faren. Det er en stor skam, og det er lite medmenneskelig å vise så lite empati med andre mennesker som det gjøres i trådene nedenfor der denne MULIGE graviditeten er tema.

Har man ikke følelser, bare fordi man er kongelig? Bør vi ikke glede oss over at landet kanskje snart får en ny tronarving, i stedet for å velte oss i dårlige morsomheter for disse menneskene som ofrer livet sitt for det norske folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Seline

Enig, conan! De tåler jo spøk for de har ikke noe valg, men det er jo grenser for hvor moro det egentlig er å herse med disse stakkars menneskene.

At bladene spekulerer er jo rimelig, ikke var det gjort på noen spesielt stygg måte heller, bortsett fra fokuset på vekten til M-M da, det kunne de spart seg. Men folk her inne holder seg jo stort sett på lavere nivå enn Her og Nå og Se og Hør, så.. det var vel ikke mer å vente i grunn.

(Er litt nærtagende p.g.a mulige hormonsvingninger p.g.a mulig graviditet jeg og, så stakkars M-M om hun leser her inne. Glad ikke min tilkommende tilfeldigvis var kronprins.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å spøke med at noen har mistet et barn er ganske grovt, ja. Men å påstå at disse menneskene "ofrer sitt liv" for Norge er vel å ta ganske hardt i... De "ofrer" ikke spesielt mye, synes jeg. Hardt å reise verden rundt på 1. klasse og handle designerklær.. Stakkar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke helt tak i om du var ironisk eller om det var alvorlig ment jeg!

I så fall var det særdeles velskrevet! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å spøke med at noen har mistet et barn er ganske grovt, ja. Men å påstå at disse menneskene "ofrer sitt liv" for Norge er vel å ta ganske hardt i... De "ofrer" ikke spesielt mye, synes jeg. Hardt å reise verden rundt på 1. klasse og handle designerklær.. Stakkar..

jeg ville ikke vært i hennes rolle......men jeg ville hatt penga! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seline

Å spøke med at noen har mistet et barn er ganske grovt, ja. Men å påstå at disse menneskene "ofrer sitt liv" for Norge er vel å ta ganske hardt i... De "ofrer" ikke spesielt mye, synes jeg. Hardt å reise verden rundt på 1. klasse og handle designerklær.. Stakkar..

Jeg synes synd på dem som er født inn idet. De har jo mistet de fleste valgmuligheter vi andre tar for gitt.

Synes det er sykt at vi i 2002 har et system der landets overhode (dere kan si det kun er symbolsk så mye dere vil) blir født til tittelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke helt tak i om du var ironisk eller om det var alvorlig ment jeg!

Han mener egentlig at han BURDE ha ment det -skal vedde på at han mener det, egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Ok, jeg går i skammekroken i fem minutter. Det får være nok.

Akkurat, og DE ville vært i våre sko - men de vil heller ikke unnvære penga.

Se på Märtha og Ari. De skal liksom greie seg segl, og så kikker de på hus til flere millioner. Ler meg skakk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, enig med deg...eller noe i den duren. Og personlig gir jeg beng i hele kongehuset, prinsessa og halve kongeriket. Til lands som til vanns, og i luften med o.s.v.

:-)

"................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjenner meg nesten brydd, eg.slik du skriv. Dette gjeld nok meg også.

Nei, eg har ikkje vori med på denne skrivinga, men eg har hatt stygge tankar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at kongelige er mennesker. Om vi bare mobber dem nok til at posisjonen deres blir tilstrekkelig ubehagelig, vil de selvsagt abdisere. Dermed blir vi kvitt hele kongevrøvlet, og så kan vi eventuelt sette disse menneskene på uføretrygd etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at kongelige er mennesker. Om vi bare mobber dem nok til at posisjonen deres blir tilstrekkelig ubehagelig, vil de selvsagt abdisere. Dermed blir vi kvitt hele kongevrøvlet, og så kan vi eventuelt sette disse menneskene på uføretrygd etterpå.

Hvor har det blitt av nynorsken din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...