Gå til innhold

Hjelp fra dere eksperter??


Gjest carlina

Anbefalte innlegg

Gjest carlina

kan noen legge inn linker til meg med bilder av Osama binLaden,Saddam Hussein og Yassir Arafat?Trenger disse til en fest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest carlina

Tusen Tusen takk du er en knupp!Du vet vel ikke sånn tilfeldigvis hvordan Arafat ordner skautet sitt?Eller ett tips om hva Saddam kan ha på hodet i karneval?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen Tusen takk du er en knupp!Du vet vel ikke sånn tilfeldigvis hvordan Arafat ordner skautet sitt?Eller ett tips om hva Saddam kan ha på hodet i karneval?

nei - der går grensa -selv for meg! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Tusen Tusen takk du er en knupp!Du vet vel ikke sånn tilfeldigvis hvordan Arafat ordner skautet sitt?Eller ett tips om hva Saddam kan ha på hodet i karneval?

Farsken da...må ha hjelp for at dette skal bli bra sjø!NOEN ANDRE SOM HAR GODE TIPS???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen Tusen takk du er en knupp!Du vet vel ikke sånn tilfeldigvis hvordan Arafat ordner skautet sitt?Eller ett tips om hva Saddam kan ha på hodet i karneval?

Saddam har svart alpelue???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pale stina

Tusen Tusen takk du er en knupp!Du vet vel ikke sånn tilfeldigvis hvordan Arafat ordner skautet sitt?Eller ett tips om hva Saddam kan ha på hodet i karneval?

Arafats skjerf er dandert slik at det danner formen på Palestina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Kul fest!

Er det sånn "psykopatenes venner" fest?

Nei vi er delt opp i grupper..jeg og to jenter har tenkt oss ett gissel drama med gaffa teip...vi skal kidnappe ett par av sjefene og noen deltagere..vi skal kjøre rundt på poster og løse oppgaver,men ingen vet at ledere langs ruten vil forsvinne he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vi er delt opp i grupper..jeg og to jenter har tenkt oss ett gissel drama med gaffa teip...vi skal kidnappe ett par av sjefene og noen deltagere..vi skal kjøre rundt på poster og løse oppgaver,men ingen vet at ledere langs ruten vil forsvinne he he

Høres ut som en jævla morsom og orginal fest :)

Du må selvsagt passe på å sjenke folka tilstrekkelig, men det vil jeg tro at jeg ikke engang trenger å nevne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...