Gå til innhold

vært på musikal i London?


ungkvinne

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å overraske kjæresten min med reise til london samt en musikal til bursdagen hans i september. Nå har det seg slik at jeg kjenner lite til emnet (musikaler) selv, men vet at han lytter til musikk fra Cats, Phantom of the opera, The Lion King/Disney og andre svært kjente musikaler.

Trenger litt hjelp fra noen som har vært der selv/vet litt mer enn meg om dette. Hvilken musikal anbefales? Hvor bør vi dra (de holdes vel flere steder..)? Hvilken prisklasse bør jeg basere meg på (-det er vel ulik pris avh. av hvor i salen vi sitter)? Og har dere noe prisgunstig overnattingssted å anbefale?

Hadde satt stor pris på tips! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den beste jeg har sett er Miss Saigon. En fin fortelling med fine effekter. Bilettene kjøper du enklest i Norge. Du bør sitte relativt langt fremme og midt på.

Velg gjerne et av de gamle teatrene i Soho.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste jeg har sett er Miss Saigon. En fin fortelling med fine effekter. Bilettene kjøper du enklest i Norge. Du bør sitte relativt langt fremme og midt på.

Velg gjerne et av de gamle teatrene i Soho.

Yes, ikke sant! Jeg satt bare og ventet på helikopterscenen.... og den beste melodien.... solosaxofon... osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett Cats, og det var flott. På http://www.billettkontoret.com

kan du bestille billetter til forskjellige forestillinger. Når det gjelder hotell har jeg hørt at Marble Arch Inn er bra.

http://www.londonhotelscentre.com/marbleac.htm

Les Misérables og Phantom of the opera anbefales på det sterkeste! Effektene i Phantom... er bare noe av det råeste jeg har sett, dessuten er musikken helt fantastisk. Men Les Mis er nok min personlige favoritt likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...