Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Siden jeg ikke leser andres meldinger vet jeg ikke helt hvor jeg har det fra at du har en fiks ferdig hjemmelaget slynge liggende i huset. Mulig jeg har drømt det?

Jeg har iallefall metervis med stoff liggende og lurte litt på om jeg skulle lage noe sånt noe. (Siden du har klart det så må vel jeg også klare det? ;-P Eller?)

Får jeg se bilder av din? Jeg har mønster o.l liggende tror jeg...mulig jeg trenger litt forklaringer underveis. (Dansk er ikke min sterke side)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66590-melaisa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg som har tenkt til å legge ut en oppskrift på hobbysiden min :-)

Og ja - klarer jeg det så klarer nok du det også ;-)

Du trenger ca 220 cm stoff i ca 90 cm bredde, to 10 cm brede strimler med vatt, en kan være 120 cm lang og den andre 5 cm kortere. Du trenger også et vattstykke som er 18x20 cm.

I tillegg så trenger du to sterke ringer i enten metall eller nylon. Jeg fant noen som har en diameter på 5,5 i en hobbybutikk i Bergen.

Stoffet skal være av bomull (helst), kvalitet som et laken. Både utsiden og innsiden kommer til å synes, derfor er det viktig at stoffet ikke er stygt på vrangen.

Sånn, nå kan du gå på shopping mens du venter på at jeg skal få ut fingen og fikse syveiledningen.

Det ligger forresten straks noen kjedelige bilder av prøveeksemplaret på den hobbysiden som jeg nevnte :-)

Har du linken?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66590-melaisa/#findComment-304561
Del på andre sider

Og jeg som har tenkt til å legge ut en oppskrift på hobbysiden min :-)

Og ja - klarer jeg det så klarer nok du det også ;-)

Du trenger ca 220 cm stoff i ca 90 cm bredde, to 10 cm brede strimler med vatt, en kan være 120 cm lang og den andre 5 cm kortere. Du trenger også et vattstykke som er 18x20 cm.

I tillegg så trenger du to sterke ringer i enten metall eller nylon. Jeg fant noen som har en diameter på 5,5 i en hobbybutikk i Bergen.

Stoffet skal være av bomull (helst), kvalitet som et laken. Både utsiden og innsiden kommer til å synes, derfor er det viktig at stoffet ikke er stygt på vrangen.

Sånn, nå kan du gå på shopping mens du venter på at jeg skal få ut fingen og fikse syveiledningen.

Det ligger forresten straks noen kjedelige bilder av prøveeksemplaret på den hobbysiden som jeg nevnte :-)

Har du linken?

Nei, jeg har ikke linken... tar den gjerne imot over msn. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66590-melaisa/#findComment-304744
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...