Gå til innhold

PSP.....igjen


thaimor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai

Både PSP 5, 6 og 7 er temmelig ulike PSP 4, det skjedde nemlig store forandringer fra versjon 4 til 5. Dermed vil det ikke ha så mye å bety sånn sett uansett hvilken av disse du velger.

Men det har skjedd forbedringer for hver versjon som har kommet, og jeg ville absolutt satset på siste versjon, altså 7.04. Den er slett ikke vanskelig å bruke.

Selv brukte jeg den med Win98 helt fra den kom til jeg byttet maskin og fikk WinXP. Fungerer fint på XP også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både PSP 5, 6 og 7 er temmelig ulike PSP 4, det skjedde nemlig store forandringer fra versjon 4 til 5. Dermed vil det ikke ha så mye å bety sånn sett uansett hvilken av disse du velger.

Men det har skjedd forbedringer for hver versjon som har kommet, og jeg ville absolutt satset på siste versjon, altså 7.04. Den er slett ikke vanskelig å bruke.

Selv brukte jeg den med Win98 helt fra den kom til jeg byttet maskin og fikk WinXP. Fungerer fint på XP også.

Det var det jeg "fryktet", at forskjellen var ganske stor. Jeg skal bruke programmet mest til tegning, men jeg finner vel ut av det ......forhåpentligvis. Jeg lastet ned 4'ern, men den var visst ikke helt forenelig med Win98 ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Det var det jeg "fryktet", at forskjellen var ganske stor. Jeg skal bruke programmet mest til tegning, men jeg finner vel ut av det ......forhåpentligvis. Jeg lastet ned 4'ern, men den var visst ikke helt forenelig med Win98 ;-)

Syns du skal prøve en av de andre, jeg. Det blir som å komme til himmelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...