Gå til innhold

Vemmelig følelse

Anbefalte innlegg

Gjest victoria80

I natt hadde jeg det fryktelig leit,fordi jeg kom til å tenke på overgrepet som skjedde i syden i fjor sommer.Følte meg langt nede og virket avvisende mot kjæresten som var på besøk.Faen,at jeg skulle tenke på det igjen i natt, og jeg som ikke hadde tenkt på det i en måned nå.

Er ikke glad i å ha sex lengre.Det kan jo kanskje skyldes dette jeg opplevde i fjor.Kjæresten min får ikke alt sexen han sikkert vil ha,men han er heldigvis forståelsesfull og sier at det er jeg som bestemmer når jeg vil ha sex.

I sommer kjørte jeg og mamma tur rundt i nærmiljøet der hvor jeg bor, og da så jeg gutten stå sammen med en annen kamerat.Han smilte og lo,og jeg fikk en vemmelig følelse da vi kjørte forbi dem med bilen vår.

Brodern min skulle til syden i år sammen med en kamerat.De skulle på samme stedet som vi var i fjor.Mamma spurte om gutten ville se på bildene som ble tatt i fjor.Da ble brodern min sint og sa at dem ikke skulle se på bildene fra i fjor sommer.

Heldigvis har jeg klart å la være å skade meg selv i sommer, og det kan jo ses på som et godt tegn.Håper bare at jeg klarer å la være å skade meg framover.Det har forresten gått to måneder siden sist gang jeg tok i bruk kniven.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66599-vemmelig-f%C3%B8lelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...