Gå til innhold

Liker hun meg?


Gjest O

Anbefalte innlegg

Jeg trenger noen seriøse råd!! Først av alt: jeg er en gutt på 20 år. Jeg har nettopp begynt i ny jobb, og der jobber det ikke så mange jenter. Men det er ei skjønn jente der på 19 år som jeg liker veldig godt. Problemet er at jeg er så utrolig usikker på hva hun egentlig vil!! Hun er veldig utadvendt, og veldig hyggelig med de fleste hele tiden. Hun viser også omtenksomhet og sympati for de fleste hele tiden. Slik oppførsel fra jenter er ikke jeg så vant til, at jeg begynner å lure på om hun mener noe mer! Når jeg begynte der, så var hun den som tok kontakt med meg først. Og det også som regel hun som først begynner å prate, når vi snakker sammen. Jeg er litt sjenert skjønner du. Uansett, hvilke tegn skal jeg se etter? Nå skal det sies at de fleste andre gutta på jobben er godt voksne og gift, så det er egentlig bare noen få som er "aktuelle" for henne (hvis ikke hun allerede har type, noe jeg ikke vet ennå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er et ganske vanlig problem tror jeg!Å tolke andres signaler er det ikke alle som klarer,har selv opplevd å bli feiltolket.Og har vel tolket feil selv noen ganger*S*

Men ikke forhast deg,er hun virkelig intressert vil du merke det tydelig før eller senere,går du for fort frem kan det ødelegge det tydeligvis gode og åpne jobbforholdet dere har.Og det er vel ikke ønskelig,eller????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et ganske vanlig problem tror jeg!Å tolke andres signaler er det ikke alle som klarer,har selv opplevd å bli feiltolket.Og har vel tolket feil selv noen ganger*S*

Men ikke forhast deg,er hun virkelig intressert vil du merke det tydelig før eller senere,går du for fort frem kan det ødelegge det tydeligvis gode og åpne jobbforholdet dere har.Og det er vel ikke ønskelig,eller????

Jeg skal ærlig innrømme at når det gjelder å tolke andres signaler, og særlig jenters, så er jeg lite flink!! Jeg har alltids en formening om hvordan jeg skal tolke det, men jeg tør uansett ikke å gå til handling fordi jeg er så redd for å drite meg ut (og da kanskje ødelegge det fine jobbforholdet vi har, som du sa!!). Og det gjør det ikke noe bedre at jeg har tolket feil før selv, og det var ikke noe gøy. Men når det gjelder venting, så er jeg også litt usikker...det er mulig du har rett, men jeg har inntrykk av at hvis jeg venter for lenge, så dabber interessen av!!!

Takker for svar, også håper jeg at flere kommer med sine meninger!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei O!

Jeg skjønner av brevet ditt at du har en spennende tid nå. Selv om du ikke er vant med å tolke signaler fra jenter og kanskje heller ikke gi noen selv, kan du jo ta motet til deg nå. Ved neste naturlige anledning kan du f.eks. gi henne et kompliment. Du kan kommentere det du liker på henne, eller du kan fortelle om noe du interesser deg sepsielt for, enten på jobben eller privat. Dere har i alle fall en ting felles, at dere er unge og sånn sett utgjør et eget lag.

Det er ingen oppskrift på hvordan forelskelse oppstår. Og takk for det. Lykke til med spenning og lyst på din måte!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...