Gå til innhold

Reisesyketabletter og alkohol

Anbefalte innlegg

Gjest gutt på 22

Jeg skal ut og fly, og har gått til innkjøp av Postafen 25mg - meklozinhydroklorid. Den virker sløvende på noen, og er merket med varselstrekant.

Det står i bruksanvisningen ta effekten kan påvirkes dersom det tas med andre legemidler eller alkohol.

Jeg bruker Zyrtec. Det har vel ikke noe å si da?

Hva med alkoholinntak i tiden tabletten virker? Noen erfaringer? (NB! Dette er selvsagt et hypotetisk spørsmål! hehe)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66616-reisesyketabletter-og-alkohol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Min erfaringer at det er unødvendig å bruke reisesyketabletter når du bruker Zyrtec eller andre alergitabletter, det blir rett og slett "smør på flesk" fordi de inneholder noe av de samme stoffene. Alergitabletter kan brukes som reisesyketabletter og omvendt hvis en er gått tom for det ene eller det andre. Eller tar jeg helt feil?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...