Gå til innhold

Digitalt kamera.


ragnhildanita1365380344

Anbefalte innlegg

ragnhildanita1365380344

hei ..Ettersom det er så mange folk her så lurte jeg på en ting..Hva anbefaler dere en nybegynner når det gjelder digitalt kamera?Hva bør jeg satse på..Fra en muerfaren mor som har lyst på digitalt kamera..som holder og er bra og kanskje for en billig penge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sverger til Olympus.. har lenge hatt et 830L, har nettopp kjøpt meg et 720UZ som er mer avansert. Olympus-kameraer er meget enkle å bruke og har god billedkvalitet. Hvor mye penger har du tenkt å bruke på kameraet, og vil du helst ha et rent pek-og-klikk kompaktkamera eller ønsker du deg muligheten for å stille inn ting manuelt også? I hvilke situasjoner kommer du til å bruke det mest? Ulike kameraer har ulike styrker og svakheter. Ønsker du å kunne skrive ut bildene, eller skal du bare ha dem på PCen eller i utskrift i lite format?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har drevet og vurdert det samme, og ser ut til å ende opp med en av Nikons modeller. Men Olympus og Canon er kjente og gamle kameramerker som også får gode karakterer i testene. Det hele ser egentlig ut til å koke ned til ett prisproblem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...