Gå til innhold

SDD


Dorthe

Anbefalte innlegg

Den er RÅ, ja. Den er noe av det beste som er laga. Noensinne! Helt rævva du, liksom. :-(

*mumle uhumskheter*

ja, den er RÅ :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    46

  • Dorthe

    27

  • Lionn

    27

  • flisa

    13

Mest aktive i denne tråden

Liker ikke skuespillerne....og det er så dystert!

Men skuesepillerne er da noen av de beste i historien? Al Pacino, Marlon Brando, Robert DeNiro, og regisøren er jo Mr Coppola som i seg selv er grunn nok til å se filmen?

Wæææææææææææææææææææææææææææææææ

Du kan ikke mene sånt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Men skuesepillerne er da noen av de beste i historien? Al Pacino, Marlon Brando, Robert DeNiro, og regisøren er jo Mr Coppola som i seg selv er grunn nok til å se filmen?

Wæææææææææææææææææææææææææææææææ

Du kan ikke mene sånt! :)

For å omvende fru flis trenger vi en Luca Brasi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å omvende fru flis trenger vi en Luca Brasi.

Du skaffer en Luca, og jeg sender en fisk innpakket i en avis til gubben hennes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men skuesepillerne er da noen av de beste i historien? Al Pacino, Marlon Brando, Robert DeNiro, og regisøren er jo Mr Coppola som i seg selv er grunn nok til å se filmen?

Wæææææææææææææææææææææææææææææææ

Du kan ikke mene sånt! :)

De er ekle! jo, jeg mener det! Gubben vil ha meg til å se SAve Menig Ryan også - men jeg sovner! *s*- og jeg har PRØVD altså! :-) Brukte også 3 kvelder på "Den lengste dagen" fra 1962 - - - fikser ikke sånt jeg !

Nei - gi meg Fargo II! :)

Deesuten er jeg veldig glad i de svenske skuespillerne (bombe) - http://www.vcs.se/shop/default.asp?show=OneDVD&Artikel=1886

han her er råtøff! :-) http://images.google.com/images?q=rolf+lassg%C3%A5rd&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ekle! jo, jeg mener det! Gubben vil ha meg til å se SAve Menig Ryan også - men jeg sovner! *s*- og jeg har PRØVD altså! :-) Brukte også 3 kvelder på "Den lengste dagen" fra 1962 - - - fikser ikke sånt jeg !

Nei - gi meg Fargo II! :)

Deesuten er jeg veldig glad i de svenske skuespillerne (bombe) - http://www.vcs.se/shop/default.asp?show=OneDVD&Artikel=1886

han her er råtøff! :-) http://images.google.com/images?q=rolf+lassg%C3%A5rd&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=no

Ryen filmen er helt ok, men alt for amerikansk.

Hvis gubben din vil ha deg til å se krigsfilmer er Hjortejegeren og Apokalypse Nå, langt bedre alternativer.

Men det er Vietnam filmer, ikke WW2-filmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryen filmen er helt ok, men alt for amerikansk.

Hvis gubben din vil ha deg til å se krigsfilmer er Hjortejegeren og Apokalypse Nå, langt bedre alternativer.

Men det er Vietnam filmer, ikke WW2-filmer :)

har sett dem også - - - gjeeesp! :-) Ja, i et godt samliv skal man i alle fall PRØVE ! :-) Og han kan ikke si annet nå....enn at jeg HAR prøvd! :-) Rett skal være rett, han har også PRØVD å se oppusssingsprogrammer og matprogrammer sammen med meg - men det blir VELDIG mange turer etter kaffe, "bare sjekke noe", tisse, "hva var det for en lyd?" -etc..

hehe, han blir rastløs, JEG sovner! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har sett dem også - - - gjeeesp! :-) Ja, i et godt samliv skal man i alle fall PRØVE ! :-) Og han kan ikke si annet nå....enn at jeg HAR prøvd! :-) Rett skal være rett, han har også PRØVD å se oppusssingsprogrammer og matprogrammer sammen med meg - men det blir VELDIG mange turer etter kaffe, "bare sjekke noe", tisse, "hva var det for en lyd?" -etc..

hehe, han blir rastløs, JEG sovner! :-)

Jaja, det er jo bra dere forøker, men i mitt tilfelle hadde jeg nok utvilsomt droppet å pese deg mer med sånne filmer, dersom straffen ble at jeg måtte se matprogrammer og all annen dritt som vises på tv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, harry-luca og steikt fisk..Tror du det funker?

Nei, man må kanskje sende den rå...

Du vet, en sånn beskjed til gubben hennes er en siciliansk beskjed som betyr: Flisa sleeps with the fishes.

Og den bør i såfall sendes etter at Luca har vært på besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Nei, man må kanskje sende den rå...

Du vet, en sånn beskjed til gubben hennes er en siciliansk beskjed som betyr: Flisa sleeps with the fishes.

Og den bør i såfall sendes etter at Luca har vært på besøk.

Få'n ut av ovnen med én gang! Funker helt sikkert best rå.

Har du silkesnor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få'n ut av ovnen med én gang! Funker helt sikkert best rå.

Har du silkesnor?

Nei, men det beiter noen hester ikke langt unna her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...