Gå til innhold

Mer dansk tull?


Gjest Lex Lea

Anbefalte innlegg

Gjest Lex Lea

I katalogen for feriehus til leie i Danmark står det: Hund må medtages.

Jammen bra vi har hund, ellers måtte jeg ha lånt en! Hvis vi skulle reist da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm... kanskje et vanlig spørsmål i Danmark er om man kan leie hund, og nå var de rett og slett drittlei maset så de skrev dette avsnittet?

Jeg tror rett og slett at danske drikker for meget, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og blar i katolgene jeg og venninna mi også for tiden.Skal dit neste sommer. Selvsagt skal huset ha basseng ,og på mange av dem sto det at det var "Svømmetrener" med. Jeg så for meg en slik olje-glatt baywatch fyr som sku lære oss å svømme eller no....*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - den første gangen foreldrene mine hadde besøk fra Danmark tok jeg også feil av det ordet der. Hun ene spør "må jeg ha en skive til?" "Nei da", svarer jeg og smiler. hehe :) Først en god stund senere skjønte jeg at "må" på dansk betyr "kan".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lex Lea

Sitter og blar i katolgene jeg og venninna mi også for tiden.Skal dit neste sommer. Selvsagt skal huset ha basseng ,og på mange av dem sto det at det var "Svømmetrener" med. Jeg så for meg en slik olje-glatt baywatch fyr som sku lære oss å svømme eller no....*ler*

Åh, jaaa!! En sånn vil jeg ha også! Lurer på om det følger med dersom jeg bestiller svømmebasseng til å ha i hagen? *fundere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lex Lea

Hmmm... kanskje et vanlig spørsmål i Danmark er om man kan leie hund, og nå var de rett og slett drittlei maset så de skrev dette avsnittet?

Jeg tror rett og slett at danske drikker for meget, jeg.

Kanskje DET skal være min nisje?? Hundeutleie for folk som skal på ferie til Danmark!! Jaa! *får dollartegn i øynene* Stakkars hunder forresten, det blir mye reising på dem. Får legge inn litt ekstra reisegodtgjørelse i form av griseører og tørket lever. Yummi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...